“بزرگترین دویدن تا کنون؟”: کریکت استرالیا درخشش تمبا باوما را تجربه می کند. تماشا کردن


چهار سال پیش در این روز ، “تمبا باوما” از آفریقای جنوبی تلاش فوق العاده ای روی زمین انجام داد تا چاقوی استرالیایی توسط دیوید وارنر را تمام کند. کریکت استرالیا با زنده ماندن از لحظه جادوی Bavuma ، ویدیویی از اجرای درخشان که در نوامبر 2016 برگزار شد را منتشر کرد. کریکت استرالیا این ویدئو را امضا کرد: “چهار روز پیش در این روز – بزرگترین اجرای تاریخ؟” در حالی که بسیاری با این واقعیت موافق بودند که گیرایی وارنر باوما ، غیر از چین و چروک او ، استثنایی بود ، آنها احساس کردند که خروج پر شور پات کامینز از چتشوار-پوجارا بیشتر زمینه محور است.

بوق تجاری

در اینجا ویدئویی از تلاش های چشمگیر کامین آورده شده است. به نظر شما کدام یک از این دو منفی بهتر است؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

نبوغ باوما نیز تأثیر زیادی بر بازی داشت. این اولین آزمایش بین استرالیا و آفریقای جنوبی در پرت در نوامبر 2016 بود.

آفریقای جنوبی برنده قرعه کشی شد و خفاش را انتخاب کرد ، اما تقریباً بلافاصله کار کرد زیرا چاقو استفان کوک روی توپ چهارم آزمون ورودی برداشته شد. وقتی جاش هازلود و میچل استارک جادوی یک توپ جدید را بافته اند ، آفریقای جنوبی حتی بیشتر فروپاشید.

به زودی میهمانان 32 بر چهار و سپس 81 بر پنج پیدا شدند و هاشم آملا و فاف دو پلیسی به کلبه بازگشتند. با این حال ، Bavuma و Quinton de Kok نیم قرن قابل توجهی برای اطمینان از قابل احترام بودن تعداد کل آفریقای جنوبی – 242 به دست آورده اند.

استرالیا با صدای بلند شروع کرد. دیوید وارنر 97 امتیاز به دست آورد و شان مارش 63 شوت زد که این دو نفر 158 دوش را برای باز کردن دروازه انجام دادند. با این حال ، فروپاشی بعدی به همان اندازه چشمگیر بود که ورنون فیلاندر ، کاگیسو رابادا و کشاو مهاراج ، که از پشم پنبه استرالیا گوشت چرخ کرده بودند. میزبان با امتیاز 244 و دو برابر مسابقه داد.

دین الگار و جی پی دونینی قرن دوم را در دومین کار آغاز کردند ، و د کوک و فیلاندر با ارسال یک ماموت 540/8 ، نیم قرن قطع کردند.

بالا رفته

دویدن درخشان باوما در دومین حمله استرالیا اتفاق افتاد که یک حمله رعد اسا با 33 گل با 35 وارنر کوتاه شد.

عثمان خواااا پنالتی 97 را زد ، در حالی که پیتر نویل کمی 63 گل زد ، اما ربادا متوقف نشد زیرا ریتم 5 ویکت را گرفت تا به استرالیا برسد تا 361 را بدست آورد. آفریقای جنوبی در این مسابقه با سری 177 برنده شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله