کومان ، مربی بارسا ، پس از تعطیلات مسی ، گفت: “بازیکنان به محافظت بیشتری نیاز دارند” – فوتبال

سرمربی بارسلونا پس از تصمیم لیونل مسی در سفر روز سه شنبه به لیگ قهرمانان در کیف “دینامو” ، دیگر بازیکنان در مبارزه با تقویم شلوغ فوتبال اروپا به سایر مدیران پیوستند.

بارسا در شکست 1-0 مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا در نتیجه مصدومیت شدید به جرارد پیکه و سرژ روبرتو شکست خورد و تنها سه مدافع راهی تیم اصلی شد که به اوکراین سفر کرد.

در حالی که شکست از اتلتیکو بدترین شروع خود در فصل لالیگا در 29 سال گذشته را به ثبت رساند ، بارسا پروازهای زیادی را در اروپا انجام داد و در گروه G سه بر سه پیروز شد و پیروزی مقابل دینامو جایگاه آنها را در آخرین فینال

کومان گفت که موقعیت قدرتمند او در گروه G با فرانکی دی یونگ ، هافبک مسی و هلندی مطابقت دارد ، اما او همچنین برنامه بی امان فوتبال را از دست داد و گفت: سازمان دهندگان جهان فیفا و همتای اروپایی یوفا باید وارد عمل شوند.

کمان روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت: “گاهی اوقات شما باید از بازیکنان محافظت کنید زیرا تقویم بازی ها باورنکردنی است.”

“ما فکر کردیم زمان خوبی برای استراحت لئو و فرانکی است ، زیرا بیشتر بازیکنان ما هر دقیقه با ما بازی می کنند و سپس با تیم های ملی بازی می کنند و مسی برای بازگشت از آمریکای جنوبی (بعد از بازی برای آرژانتین) کار سختی داشت.”

برنامه خسته کننده برنامه اروپا ، که باعث شیوع بیشتر بیماری همه گیر COVID-19 شده است ، اخیراً به دلیل افزایش جراحات مجدداً تحت نظارت قرار گرفته است.

یورگن کلوپ مربی لیورپول روز یکشنبه در مقابل برنامه های Sky و BT برنامه بازی را هدف گرفت ، در حالی که زین الدین زیدان ، مربی رئال مادرید نیز گفت بازی های زیادی وجود دارد.

کومان افزود: “حفظ بازیکنان در فرم غیرممکن است.”

“به مثال سرژ روبرتو نگاه کنید زیرا او آسیب دیده است – بازیهای زیادی. همه این را می دانند ، اما هنوز هم باید این تعداد بازی را ادامه دهیم ، این باورنکردنی است.

“وقت آن است که یوفا و فیفا در مورد کاری که با بازیکنان انجام می دهند تأمل کنند. مقدار بازی هایی که باید انجام دهند دیوانه کننده است.”

کومان اضافه کرد که مدافع 21 ساله اسکار مینگز می تواند اولین بار در بارسا مقابل دینامو به دلیل عدم گزینه های پشت سر گذاشتن تیم ، جایزه بگیرد ، در حالی که ساموئل امتیتی ​​و رونالد آراوخو هنوز مصدوم هستند.

(گزارش توسط ریچارد مارتین ؛ ویرایش: کریستین رگی)