آفریقای جنوبی علیه انگلیس: کاگیسو ربادا می گوید حباب های ایمنی زیستی مانند زندان های لوکس هستند


در آستانه مجموعه ای از “توپ های سفید” علیه انگلیس ، ژاگیتای آفریقای جنوبی ، قاگیزا ربادا ، روز دوشنبه در مورد مشکلات قرار گرفتن در یک حباب بیولوژیکی ایمن صحبت کرد و حباب را با یک زندان شیک مقایسه کرد. از 27 نوامبر ، انگلیس و آفریقای جنوبی قصد دارند در سه T20I و 3 ODI بازی کنند. هر دو تیم در کیپ تاون در حباب باقی مانده اند. قبل از این تور ، رابادا عضوی از تیم پایتخت های دهلی در لیگ برتر هند (IPL) بود و تقریباً سه ماه را در یک حباب بیولوژیکی امن در دبی گذراند.

بوق تجاری

“این ممکن است بسیار دشوار باشد. شما نمی توانید تعامل کنید. شما اساساً آزادی خود را از دست داده اید. این تقریباً مانند زندانهای زرق و برق دار ما است.” ESPNCricinfo به نقل از رباد.

“اما ما باید به خود یادآوری کنیم که خوش شانس هستیم. مردم شغل خود را از دست داده اند ، در این مرحله مردم در تلاش هستند ، بنابراین ما باید قدردان فرصتی باشیم که برای پول درآوردن و آنچه را که دوست داریم به ما داده شده است.”

“و با ما خیلی بد برخورد نمی شود. ما در هتل های شگفت انگیزی اقامت می کنیم. غذای بهتری دریافت می کنیم. مثل یک کودک خراب است که آنچه را که می خواهد در یک فروشگاه آب نبات پیدا نمی کند.

وی افزود: “این ممکن است بسیار دشوار باشد زیرا شما دائماً با چهار دیوار احاطه شده اید و می تواند یک عامل ذهنی باشد. اما فقط همه چیزهای خوبی را که اتفاق می افتد به خود یادآوری کنید و هنگامی که ما شروع به بازی کنیم ، این امر از ویرانی دور خواهد شد.”

رابادا IPL را به عنوان دروازه بان اصلی به پایان رساند وقتی که برای اولین بار حق امتیاز دهلیز پایتخت خود را به فینال مسابقات داد.

قبل از IPL Rabad تقریباً شش ماه را بدون هیچ گونه اقدامی در کریکت سپری کرد.

ربادا گفت: “این وقفه باعث شادابی بدن و محروم کردن ذهن بسیاری از افراد می شود. اما من نمی دانم که در آینده وقفه های طولانی مدت وجود خواهد داشت ، زیرا کریکت (روزهای بازی) روز به روز بزرگتر می شود.”

بالا رفته

هفته گذشته ، دو بازیکن آفریقای جنوبی آزمایش COVID-19 مثبت دادند و این منجر به این شد که تمرین آنها در مسابقه بین تیم ها لغو شود.

روز جمعه در کیپ تاون انگلیس و آفریقای جنوبی اولین T20I را بازی می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله