کمیته بین المللی کیفری هیچگونه اختیاری برای تأثیرگذاری بر روابط دو جانبه هند و پاکستان ندارد: گرگ بارکلی

کمیته بین المللی کیفری هیچگونه اختیاری برای تأثیرگذاری بر روابط دو جانبه هند و پاکستان ندارد: گرگ بارکلی

ویرات کولی در مسابقات جام جهانی کریکت 2019 از کریکت نوردان پاکستانی استقبال می کند© توییتر


گرگ بارکلی به عنوان نماینده کریکت نیوزلند (NZC) در هیئت مدیره شورای بین المللی کریکت قبل از تصدی مسئولیت ریاست ، اختلافات مداوم بین BCCI و PCB را از نزدیک دید. و رئیس جدید منصوب شده قول داده است که تمام تلاش خود را برای برابری هر دو کشور در امور کریکت انجام دهد. بارکلی در پاسخ به سوالی درباره روابط بین هیئت کنترل کریکت در هند و هیئت کریکت پاکستان گفت برخی موارد خارج از کریکت است. اما وزارت کشور تلاش خواهد کرد تا برای ادامه روابط کریکت بین دو کشور همه تلاش خود را انجام دهد.

بوق تجاری

“کاش دیگر هند و پاکستان نمی توانستند روابط کریکت را مانند گذشته ادامه دهند. من همچنین واقع بین هستم و درک می کنم که در اینجا مشکلات ژئوپلیتیکی وجود دارد. من فکر می کنم همه آنچه در ICC می توانیم انجام دهیم باید ادامه دادن کمک و پشتیبانی به هر روشی که ما برای دستیابی به نتایجی داشته باشیم که هند و پاکستان بتوانند به طور مرتب در برابر یکدیگر و در سرزمینهای خود کریکت بازی کنند.

وی توضیح داد: “علاوه بر این ، من فکر نمی کنم که من اختیار یا توانایی تأثیرگذاری بیش از این بر نتایج را داشته باشم.

بالا رفته

وی گفت: “مطمئن باشید که از نظر کریکت ، ما دوست داریم این کشورها را مرتباً جمع آوری کنیم. وزارت کشور همه تلاش خود را برای تسهیل و پشتیبانی از نتایجی که می تواند این امر را داشته باشد انجام خواهد داد.”

دولت هند به روشنی اعلام کرده است که قبل از از سرگیری روابط دو جانبه کریکت هند با پاکستان ، اقداماتی که به منافع کشور آسیب می رساند باید متوقف شود. این تقابل آنها فقط در رویدادهای نمایشی مانند مسابقات ICC یا جام ملتهای آسیا دیده شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله