کایران ریج می گوید ، ورزشکاران زن و شوهر قدرت و منبع الهام ما هستند


روز پنجشنبه ، كیرن ریدجیو ، وزیر اتحادیه جوانان و ورزش ، در یك جلسه مجازی با حضور رئیس كمیته پارالمپیك هند (دیپا مالك) ، دووندری جاجاری ، پارول پارمر و دبیركل شتابدی آواستا ، ورزشكاران محترم هند حضور یافت. ، PCI ، Gursharan Singh و رئیس حامی ، PCI Avinash Rai Khanna. این جلسه به مناسبت بیست و نهمین روز جهانی معلولیت برگزار شد. در این جلسه ، ریج اشاره کرد که همه ورزشکاران کشور نیرو و منبع الهام برای همه هستند و وزارت ورزش برای حمایت آنها سنگ نمی گذارد.

بوق تجاری

وزیر ورزش در بیانیه رسمی گفت: “ورزشکاران و رزمندگان ما” دیویان “قدرت ما هستند. آنها به ما الهام می دهند. در وزارت ورزش ما هیچ تفاوتی بین ورزشکاران توانا و ناتوان وجود ندارد. ما از آنها با شناخت برابر ، جوایز و غیره استقبال می کنیم.”

ریججو همچنین افزود كه از دولت های ایالتی می خواهد كه به بهترین نحو از پارالمپیك ها در منطقه خود حمایت كنند.

“من از دولتهای ایالتی مربوطه خواهشمندم که سیاستهای مربوط به رزمندگان دیویان را ، همانطور که دولت مرکزی معرفی کرده است ، دنبال کنند تا بهترین حمایت را از پارالمپیایی ها داشته باشند ، از مالی گرفته تا آموزش و مربیگری ، تأمین معاش کافی و غیره.” دولت ، PCI و همه یک تیم هستند و ما باید برای حمایت از ورزشکاران خود به کار خود ادامه دهیم. “

بالا رفته

پادما سری ، هل راتنا و آرجونا آوردی دوندرا جاجاری از دولت برای کمک عظیمشان در این واقعیت که همیشه به سرعت به ورزشکاران کمک می کند ، تشکر کردند.

وی افزود: “هر وقت نامه ای به دولت می فرستیم كه ما را از مشكلات یا موارد مورد نیاز خود آگاه می كنیم ، ظرف مدت یك ساعت پاسخ می گیریم. من در بیشتر مراكز آموزشی در سراسر هند گشت می زنم و چنان احساس خوشحالی می كنم كه نسل بعدی ورزشكاران مشكلی نخواهند داشت. زیرساخت ها و امکانات قبلاً تنظیم شده است. ما نمی توانیم بیشتر از دولت و خصوصاً نخست وزیر نارندرا مودی سپاسگزار باشیم ، که از همه خواست که به ما “Wyclang” نگویند اما “Divyan”. جاجاریا گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله