کاوان کاون دیگر به نظر نمی رسد یک خرید وحشت زده در یونایتد – فوتبال باشد

هنگامی که ادینسون کاوانی در روزی که انتقال در ماه اکتبر به پایان رسید ، به منچستر یونایتد پیوست ، با ورود 33 ساله ای که به عنوان یک معامله ناامیدانه از سوی باشگاهی شناخته شد که نتوانست به اهداف اصلی خود برسد ، به طور گسترده ای به عنوان “وحشت امضای” شناخته شد.

اما اروگوئه ای پس از عملکرد عالی روز یکشنبه خود در ساوتهمپتون ، که یک وقت استراحت گرفت ، یک گل به ثمر رساند و دو گل نیز به ثمر رساند ، از جمله آن مرحوم که در این مسابقه 3-2 پیروز شد ، به نظر می رسد فاصله زیادی با یک بازیکن شسته نشده که احتمالاً مشکوک بود داشته باشد.

گلهای او با استقبال خوبی روبرو شد ، حرکت او در محوطه جریمه توسط مدیر او Ole Gunnar Solskjar و بسیاری از ناظران به پیروزی رسید و علی رغم اینکه تنها 45 دقیقه می گذشت ، او با بازیکنی که تاریخ فروش خود را پشت سر گذاشته فاصله زیادی داشت.

برونو فرناندز ، هافبک یونایتد گفت: “برای من ، او از جمله مهاجمین است که بوی گل را بو می کند ، همانطور که دو بار دیده اید.”

“او گل را بو کرد ، شما باید این احساس را داشته باشید تا آن دو گل را به ثمر برسانید. همانطور که گفتم چند هفته و چند ماه پیش ، ادی به ما کمک خواهد کرد و او هم اکنون به ما کمک می کند. “

پرسشنامه های مربوط به کاوانی مطمئناً قابل توجیه بود.

او برای انتقال رایگان در دسترس بود – و برای فصل آینده بود – و بسیاری از آنها تعجب کردند که چرا ، اگر او واقعاً بازیکن یونایتد بود ، بلافاصله پس از ترک پاری سن ژرمن او را به خدمت نگرفتند.

سو was ظن این بود که پس از ناکامی در رسیدن شریک نروژی ارلینگ هلند در پنجره ژانویه و سپس سرانجام ناکامی در بستن قرارداد برای هم تیمی خود در بروسیا دورتموند ، جادن سانچو ، یونایتد آخرین ساعتی به نام نماینده کاوانی برای افزودن مقداری جلو به گروه سلسکر.

اما برای تیم یونایتد که گزینه های تهاجمی زیادی مانند مارکوس راشفورد ، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود دارد اما هیچ مهاجم مرکزی کلاسیک واقعی نیست ، کاوانی چیزی فراتر از یک گزینه مفید به نظر می رسد.

آلن شیرر ، کارشناس بی بی سی گفت: “آنها در نیمه اول راشفورد و گرینوود را در اختیار داشتند.” “آنها ممکن است مهاجمان اصلی باشند ، اما این دقیقاً همان چیزی است که در نیمه اول – تعداد مناسب 9″ کمبود آنها را داشتند. ”

INDEX TIME

سولسکر ، یک شکارچی هدف به هدایت الکس فرگوسن از یونایتد ، تمام تلاش خود را کرده است تا مهاجمان جوان بتوانند راه خود را برای یافتن موقعیت های مهم وارد زمین کنند ، اما اکنون او بازیکنی را در اختیار دارد که نیازی به دستورالعمل های هنری ندارد.

“ادینسون آنجا بود و تعداد زیادی گل به ثمر رساند و برای مدت طولانی فوتبال بازی کرد. او بارها بین این پیام ها بوده است ، او قبلاً این بازی را دیده است ، او قبلاً این گل را به ثمر رسانده است. “

“او دقیقاً می داند که کجا باید حرکت کند ، و بهترین دوست او در جعبه چیزی است که سر الکس همیشه به من می گفت ،” بهترین دوست تو در جعبه فضا است “و او با یک جدول زمانی مناسب وارد آن فضا می شود.”

کاوانی که 138 گل در 200 بازی لیگ 1 برای PSG و 51 بار در 118 برای اروگوئه به ثمر رسانده بود ، فرصت داشت تا کار را تسریع کند ، و تمرینات پیش فصل خود را از دست داد ، اما هری مگوایر ، کاپیتان یونایتد از تأثیر او در روز یکشنبه تعجب نکرد.

“من برای او بسیار خوشحالم. او چندین ماه بدون باشگاه بود ، بنابراین وارد می شود و پیشرفت می کند. او یک حرفه ای عالی است ، حضور در او عالی است ، در رختکن عالی است و امروز دیدید که او چه چیزی را به باشگاه می آورد.

“حرکت او ، هنگامی که توپ گسترده باشد ، به حدی می رسد که مهاجمین زیادی نمی توانند به آن برسند. او همیشه در حال حرکت است ، همیشه مردم را می شناسد و به همین دلیل همیشه گل می زد. “

حالا کاوانی باید امیدوار باشد که تحقیقات FA در ارتباط با پیامی که در شبکه های اجتماعی حذف کرده است و کلمه ای با مفهوم نژادی دارد ، منجر به این واقعیت نخواهد شد که اروگوئه ای مجبور به بازگشت به کنار خود شود.

(گزارش سیمون ایوانز ؛ ویرایش کن فریس)