جامپر سه گانه آرپیندر سینگ سوالات از وزارت ورزش بعد از طرح المپیک


روز دوشنبه ، آرپیندر سینگ ، دارنده مدال طلا ، که برنده بازی های آسیایی بود ، تصمیم وزارت ورزش را مبنی بر معافیت وی از برنامه تریبون المپیک هدف بر اساس بررسی نتایج ، در صورت عدم برگزاری مسابقه ای در طول سال به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، زیر سال برد. آرپیندر 27 ساله ، که در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی طلا کسب کرد ، از گروه اصلی TOPS حذف شد و مانند Neraja Chopra ، Tejinder Pal Singh Tour و Hima Das پس از “بررسی نتایج” حفظ شدند.

بوق تجاری

آرپیندر به PTI آمریتسار گفت: “من متعجب شدم زیرا چگونه می توان در طی این همه گیرى بررسی عملکرد را انجام داد. در طول سال هیچ رقابتى وجود نداشت. آیا آنها نیاز به آزمایش داشتند تا بفهمند عملکرد من پایین آمده است؟ من اصول آن را نمی دانم.”

“این روزها من به تنهایی در جالندهر تمرین می کنم. کمی استراحت کردم و در طی یک یا دو روز دوباره به جلندهر برمی گردم. تا آنجا که می دانم ، در طول تمرین همان مسافت قبلی را می پردازم. خودم را تأمین می کنم.”

وی گفت که تصمیم وزارت “مرز آزار و شکنجه” است و “روحیه” را از بین برد.

وی گفت: “تقریباً دو سال در TOPS بودم و ناگهان بخاطر خودم کنار گذاشته شدم.”

“من انتظار چنین کاری را نداشتم. من هیچ کار اشتباهی نکردم.”

آرپیندر رکورد شخصی 17.17 متر را دارد ، اگرچه در جاکارتا با پرش 16.77 متر طلا به دست آورد.در سال 2019 ، در طول مسابقات بین المللی قهرمانی کشور در لکنو ، 16.83 متر فاصله داشت.

در ژانویه سال جاری ، او قبل از اینکه بیماری همه گیر تقویم ملی دو و میدانی را از بین ببرد ، در مسابقات آفریقای جنوبی 97/15 متر مسافت را دوید.

وی گفت که قبلاً با شروع بیماری همه گیر چند ماه در NIS پاتیالا بوده است ، اما اردوگاه ملی را ترک کرد.

آرپیندر در پاسخ به این س ifال که آیا قبلاً از حذف خود از TOPS مطلع شده بود ، گفت: “چند روز پیش از طرف یک مسئول از TOPS تماس گرفتم و گفتم که آنها بررسی عملکرد را انجام داده اند و من لغو می شوم. همچنین از چگونگی این امکان سال کردم. بررسی عملکرد انجام دهید. “

آرپیندر ، که پیش از این در ایالات متحده بود ، گفت: “حدود ماه مه-ژوئن ، شخصی به یاد من آمد که از وزارت به من می گفت می توانم برای تحصیل به ایالات متحده بروم ، اما من قبول نمی کردم زیرا رفتن به آنجا منطقی بود زیرا هیچ کس آموزش نمی دید.” بازی های آسیایی

با این حال ، آرپیندر گفت که او از ورود مجدد خود در TOPS حمایت نمی کند. در عوض ، او گفت که وقتی فصل بعدی در ماه مارس شروع می شود عملکرد خود را نشان می دهد.

بلند شده

“من به وزارت ورزش یا AFI تقاضای تجدیدنظر نخواهم کرد (برای احضار مجدد). بسیار خوب. من هیچ تقابلی نمی خواهم. سخنرانی من صحبت از خودش خواهد بود.”

“فصل آینده آن را با عملکرد خود نشان خواهم داد. امیدوارم سه ماه دیگر شروع شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله