کانیه وست 57 هزار رأی آورد ، درخواست شرکت در کاخ سفید در سال 2020 را رد کرد ، اما به انتخابات سال 2024 نگاه می کند – موسیقی

خواننده رپ Kanye West روز سه شنبه پس از یک کارزار طولانی مدت با اظهارات بیکار و گمانه زنی ها مبنی بر اینکه می تواند آرا black سیاه را از جو بایدن دموکرات معرفی کند ، به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده رأی داد.

اواخر سه شنبه شب ، خواننده و طراح لباس اعتراف کرد که درخواست برای سال 2020 به پایان رسیده است ، اما اظهار نظر کرد که جستجوی او تمام نشده است. او عکس خود را مقابل کارت انتخاباتی با نوشته “WELP KANYE 2024” قرار داد.

پیش از این ، خواننده و طراح مد در توئیتر خود نوشت: “برای اولین بار در زندگی ام به رئیس جمهور ایالات متحده رأی می دهم و این برای کسی است که واقعاً به او اعتماد دارم … من.”

وی بعدا ویدئویی را منتشر کرد که در آن وی در کودی ، وایومینگ رأی داد و در آنجا خود را در صندوق رای وارد کرد. وست 43 ساله در چندین ایالت کاندیدای ریاست جمهوری شد ، اگرچه در جبهه های جنگ مانند فلوریدا ، پنسیلوانیا و میشیگان نبود. در هفته های اخیر ، او به پیروان دستور داده است که چگونه به او به عنوان نامزدی که در جای دیگری می نویسد رأی دهند.

به نظر نمی رسد کیم کارداشیان ، همسر وست از اظهارات وی حمایت کند. وی تأیید عمومی به شوهر خود نداد ، و روز سه شنبه پیامی را در مورد خطوط تلفنی رای دهندگان از کامالا هریس ، نامزد دموکرات در توییتر منتشر کرد.

همچنین بخوانید: تابوی تولد: به همین دلیل او Ajay Devgn را مسئول وضعیت خود به عنوان یک زن مجرد می داند

وست ، زمانی که یکی از بزرگترین حامیان مشهور ترامپ بود ، در ماه ژوئیه با اظهارات ناپایدار مبارزات انتخاباتی خود را برای کاخ سفید آغاز کرد که نگرانی در مورد سلامت روان او را ایجاد کرد. در سال 2018 ، 21 بار برنده جایزه گرمی گفت که از اختلال دو قطبی رنج می برد.

بر اساس بیانیه ای به کمیسیون انتخابات فدرال ، وست 6.7 میلیون دلار به کمپین انتخاباتی خود وام داده است و در یک ویدیوی اخیر تأکید شده است که این یک دین و ارزش های خانوادگی است.

دنبال کردن htshowbiz بیشتر