لیگ برتر هند 2020: Shihar Dawan می گوید پایتخت های دهلی می خواهند از کاستی های Rohit Sharma “سو advantage استفاده کنند”


روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی ، به دلیل پارگی همسترن مجبور شد چهار مسابقه بنشیند و در آستانه مقدماتی 1 مقابل بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) ، Shihar Dawan گفت پایتخت های دهلی می توانند از فرم Rohit استفاده کنند زیرا بازیکنی که بعد از مصدومیت برمی گردد. “روهیت بازیکن بسیار خوبی است ، اگر مدت زیادی است که مسابقات را بازی نکرده است ، شاید ارتباط خوبی نداشته باشد. این در مورد میزان اعتماد به نفس اوست. هر بار که بازیکن پس از مصدومیت برمی گردد ، تحت فشار قرار می گیرد (و ما) از آن سو take استفاده خواهد کرد ، “دوان در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت.

بوق تجاری

“هیچ چیز مانند داشتن برتری در بمبئی نیست. ما طرف قدرتمندی هستیم. برای پیروزی در مسابقه فقط باید در همه بخش ها کریکت بازی کنیم و باید برنامه های خود را در نظر بگیریم.

دوان افزود: “من خودم را برای مسابقه با بمبئی تازه نگه می دارم. بولرهایشان را به اندازه کافی دیده ام ، من از قبل برنامه ها را می دانم. من آماده برنده شدن در بازی تیمم هستم.”

داوان همچنین گفت که Ajinkya Rahan ثبات را در کنار خود ایجاد می کند و با باز کردن ضربات سمت خود ، آزادی بیان را به او می دهد.

با دنبال کردن 153 در آخرین مسابقه خود مقابل RCB ، Shihar Dawan و Ajinkya Rahane با “خفاش” برای دهلی عقب نشینی کردند زیرا هر دو بتمن به ترتیب در 54 و 60 شوت بازی کردند. دهلی در این مسابقه با شش دروازه با شش بازیکن تعویضی برنده شد.

با این پیروزی ، پایتخت های دهلی حق حضور در مرحله پلی آف را به دست آوردند و طرفین اکنون با کسب مقام دوم جدول ، دو فرصت برای رسیدن به فینال کسب می کنند.

دوان گفت: “بله ، کاملاً ، Rahan باعث ثبات تیم می شود. در آخرین مسابقه ما مقابل RCB ، او با یک ضربه عجیب غافلگیر شد. با داشتن چنین تجربه ای در کنار ما ، می توانم آزادانه بازی کنم تا بازی را از حریف دور کنم.”

داهان در این فصل IPL در فرم عالی قرار داشته است ، از 14 مسابقه که شامل دو قرن متقابل بوده است توانسته 525 اجرا کند.

دوان در مورد فرم اخیر و تور آینده خود در استرالیا گفت: “من طی چهار سال گذشته 500 اجرا در IPL به دست آورده ام ، از آنجا که من دو تن و دو اردک به دست آوردم این نسخه ویژه بود ، من فقط می خواهم به طور مداوم عملکرد داشته باشم و یک شروع عالی برای تیم ها ، هر فصل با شدت خوبی بازی می کنم.

وی افزود: “هنگامی كه گل بزنید ، در دور بعدی اعتماد به نفس خواهید یافت. من دوست دارم در استرالیا بازی كنم ، این فرصت خوبی برای من است كه كلاس خود را در آنجا نشان دهم. ما مدت زیادی برای تیم هند بازی خواهیم كرد.” .

پایتخت های دهلی قبل از پیروزی در یک بازی قاطع با RCB برای صعود به پلی آف ، چهار بازی متوالی باختند.

بالا رفته

دوان در مورد اهمیت ریکی پونتینگ به عنوان مربی گفت: “کنار گذاشتن پونتی یک مزیت بزرگ است. او مربی بزرگی است ، همیشه از ما حمایت می کند ، به ما وضوح می بخشد. وقتی شکست خوردیم ، یک گپ و گفتگوی خوب داشتیم. او یک فرد بسیار باز است ، همیشه در اطراف است. برای کمک به. “

وی افزود: “در این فصل تیم بزرگی داشتیم ، چند شیرجه هم دیدیم ، برای ما آسان بود كه وقتی در آخرین مسابقه مقابل RCB پیروز شدیم ، ما منتظر پیروزی در بازی فردا مقابل سرخپوستان بمبئی و صعود به فینال هستیم.” .

مباحث ذکر شده در این مقاله