کامرون گرین می گوید که او از چقدر “خوب” KL راهول در ODI سوم تعجب کرده است


واگن ایستگاه استرالیا کامرون گرین ، که جایگزین دیوید وارنر زخمی در سومین ODI شد ، گفت که سخنان دلگرم کننده ای از هند بیتمن K.L دریافت کرده است. رهولا هنگامی که برای اولین بار به کریکت بین المللی آمد. روز چهارشنبه ، استیشن جوان با استعداد اولین بازی خود را در فینال ODI برابر هند انجام داد. گرین که در بازی های لیست A شماره هفت بود ، وقتی استرالیا برای پیروزی به 186 دوش نیاز داشت ، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

بوق تجاری

“من واقعاً متعجب شدم كه كي لي رهل در پشت لك ها خوب است. فكر مي كنم او از من س nervousال كرد كه عصبي هستم يا نه ، و من فقط جواب دادم ،” آره ، مشخصاً كمي عصبي هستم “، و او فقط ESPNcricinfo به نقل از سخنان گرین گفت: “خوب ، جوان”.

“فکر می کردم برعکس باشد. فکر می کنم ویرات [Kohli] در آن زمان سعی کردم بسیار بلند از خوب بودنش تعجب کردم. من آن را برای همیشه به یاد می آورم. “

گرین ، که نتوانست از کنار او عبور کند ، “کیفیت” حمله چرخشی تیم هند را تحسین کرد و بولینگ “زیبا” راویندرا جادئی را ستود.

یونیورسال همچنین خاطرنشان کرد که هیچ تحقیقی در خارج از این زمینه نمی تواند به خفاشنده کمک کند تا بفهمد چرخاننده های هند چگونه کار می کنند.

گرین گفت: “آنها بولرهای خنک هستند ، به خصوص چرخنده هایشان. من با چنین کیفیتی روبرو نشده ام. جید فقط یک بولر عالی است که دقیقاً می داند چه کاری می خواهد انجام دهد. او در تلاش است جفت را از شما باز کند و یکی را عقب بیندازد. این یک بولینگ عالی بود.”

“شما می توانید برای درک بهتر نحوه سوار شدن آنها به همان اندازه عکس تحقیق و تماشا کنید ، اما این یک جانور کاملا متفاوت است وقتی در وسط با آنها روبرو شوید. چند عکس از من گرفت ، او عادت کرد. اما من چیزهای زیادی از آن می گیرم. “

بالا رفته

تیم استرالیایی با هدایت آرون فینچ روز چهارشنبه پس از پیروزی 2-1 در سری سه بازی مقابل هند ، در بالای جدول امتیازات کریکت جام جهانی سوپرلیگ قهرمان شد.

اکنون هر دو طرف صداها را در سری سه مسابقه T20I ضبط می کنند که از جمعه شروع می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله