کامرون گرین استار “بهترین سمت در IPL 2023” را انتخاب کرد. CSK یا MI نیست

کامرون گرین به عنوان تیم سال IPL 2023 انتخاب شد© BCCI/Sportzpics

کامرون گرین سرانجام درست زمانی که سرخپوستان بمبئی به او نیاز داشتند، به مبلغ 17.5 کرور روپیه خود ادامه می‌دهد و خوشحال است که تیمش پس از کشمکش‌های اولیه، اکنون در یک قدمی دیدار در صدر IPL قرار دارد. پس از شکست دادن لاکنو سوپر جاینت ها با 81 ران در Eliminator، MI در روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی با مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز روبرو خواهد شد تا در فینال یکشنبه مقابل چنای سوپر کینگز تصمیم بگیرد. در واقع، گرین گفت که حتی کاپیتان روهیت شارما به تازه‌کاران در رختکن گفت که قهرمانان پنج‌بار شروع کندی داشتند.

بدیهی است که تمام تجربیاتی که او (روهیت) در هند و IPL به دست آورد، به نوعی می داند. من فکر می کنم MI هرگز اولین بازی IPL را نبرده است و او سعی می کند این را به ما یادآوری کند. 40 فرد و دو ران اوت در اینینگ های LSG.

غول استرالیایی که 262 ران به ثمر رساند: “بدیهی است که ما شروع کندی داشته ایم، اما بدیهی است که شما می خواهید در این زمان از سال به اوج برسید، نمی خواهید کریکت خوب بازی کنید و سرعت خود را کم کنید اما در زمان مناسب اوج بگیرید.” گفت و شش ویکت گرفت.

ضربه زدن در کنار Suriyakumar Yadav برای او آسان ترین کار دنیاست.

“من فکر می کنم که این احتمالا ساده ترین کار برای ضربه زدن با او باشد. شما باید او را مجبور به ضربه زدن کنید، برنامه این است. و اگر توپ شل به دستتان بیاید، به او ضربه می زنید.” گرین معتقد است که گجرات تایتانز بهترین تیم IPL است و تمامی پایگاه های خود را تحت پوشش دارد.

آنها در طول تورنمنت تیم بهتری بوده‌اند، شاید در برابر CSK کمی اشتباه کردند، اما آنها تیم بهتری هستند و همه گزینه‌ها را دارند – خفاش‌بازان تازه کار بسیار باهوش هستند و دوقلوهای چرخشی (رشید خان) و نور احمد) برای به دست آوردن تلاش کرده اند گرین گفت: “آنها تیم سختی هستند، اما ما با خوش بینی کامل به آنجا خواهیم رفت.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله