واکنش نوین الحق در حالی که جمعیت چپاوک نام ویرات کهلی را سر می دهند. نگاه کن

رقابت بین ویرات کوهلی و نوین الحق در روز چهارشنبه چرخشی کاملاً جدید به خود گرفت زیرا هواداران در استادیوم MA Chidambaram در چنای در مقابل تیم ضربت‌زن RCB شعار می‌دادند. این حادثه در جریان مسابقه حذفی IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و هندزان بمبئی رخ داد که در آن قهرمانان پنج دوره با 81 ران پیروز شدند. معلوم شد که روز خوبی برای پیسرها بود زیرا ناوین در اولین اینینگ چهار ویکت گرفت و به LSG کمک کرد MI را به 182/8 محدود کند. با این حال، تلاش‌های او بی‌نتیجه بود زیرا آکاش مدهوال او را تحت الشعاع قرار داد تا پنج ویکت بگیرد و LSG را باندل 101 کند.

این ویدئو در شبکه های اجتماعی با طرفدارانی که برای تحریک نوین، نام کوهلی را فریاد می زدند، پخش شد. با این حال، داستان مسیر دیگری به خود گرفت: به جای عصبانیت، گام به گام از جمعیت خواست تا با صدای بلند شعار دهند.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، نوین گفت که از شعارهای “کولی، کهلی” در روز چهارشنبه در ورزشگاه لذت می برد زیرا این شور و شوق را به او می داد تا برای تیمش خوب بازی کند.

“خوشم می آید. من دوست دارم که همه در زمین نام او (ویرات کهلی) یا نام هر بازیکن دیگری را شعار دهند. این به من اشتیاق می دهد که برای تیمم خوب بازی کنم. خوب، من روی بیرون، یا سر و صدای بیرون، یا هر چیز دیگری تمرکز نمی کنم. من فقط روی کریکت خودم و روند خودم تمرکز می کنم. نوین گفت: شعارهای جمعیت یا آنچه کسی می‌گوید بر من تأثیر نمی‌گذارد.

قابل توجه است که چندین جنجال در زمین زمانی رخ داد که رویال چلنجر بنگلور و سوپر جاینتز در 1 می با یکدیگر روبرو شدند. کولی، بت‌باز RCB، با نوین الحق درگیری لفظی داشت، پس از آن، گوتام گامبیر، مربی خانه، نیز در تبادل با ویرات ضربه زد.

وقتی صحبت از MI شد، تیم تحت رهبری روهیت شارما اکنون در روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز می رود تا در دیدار با چنای سوپر کینگز در فینال بزرگ روز یکشنبه تصمیم بگیرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله