ژوزه مورینیو با بازگشت هواداران به لیگ برتر به دنبال گسترش آرسنال است


آخر هفته ، ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام در حالی که هواداران برای اولین بار از ماه مارس به لیگ برتر بازگشتند ، از رکورد افتخار کشتی خانگی برابر آرسنال دفاع می کند. پزتر اسپرز پس از 10 بازی 21 امتیاز کسب کرد و با اختلاف گل از قهرمان لیورپول پیش افتاد در حالی که آرسنال به شدت زمین خورد. 24 ساعت پس از تبدیل شدن وستهم به اولین باشگاه هواداران لیگ برتر از ماه مارس ، تاتنهام در خانه مقابل 2،000 هوادار بازی خواهد کرد.

بوق تجاری

در جای دیگر ، چلسی در رده سوم میزبان لیدز است و یورگن کلوپ از لیورپول در آنفیلد از گرگ ها استقبال می کند.

خبرگزاری فرانسه برخی از نکات مهم قبل از آخر هفته در لیگ برتر را بررسی می کند:

فاکتور مورینیو

تاتنهام به همراه هری کین و پسر هون مین در 9 بازی بدون شکست در لیگ برتر حضور دارند و آرسنال بدون دندان متوقف شده است.

توپچی ها که در رده چهاردهم جدول قرار دارند ، در 10 مسابقه لیگ فقط 10 گل به ثمر رسانده اند و در شش بازی گذشته فقط دو بار دروازه خود را پیدا کرده اند.

هیچ یک از طرفین خارج از نقاط عزیمت امتیاز کمتری کسب کردند.

ژوزه مورینیو از 17 حضور خود در لیگ برتر به عنوان مربی مقابل آرسنال فقط یک باخت و هرگز در یک بازی خانگی مقابل آنها در هیچ مسابقه ای ، هدایت چلسی ، منچستریونایتد یا تاتنهام ، شکست نخورده است.

سرمربی پرتغالی اهمیت رکورد جذاب خود در برابر “توپچی ها” را رد کرده است ، اما روز یکشنبه توسط میشل آرکتا ترس چندانی نخواهد داشت.

طرفداران برگشته اند

استادیوم های لیگ برتر از ماه مارس پس از شیوع ویروس کرونا ، هواداران را مجبور به دور ماندن کرده است.

اما این آخر هفته آنها پس از پایان محاصره سراسری انگلیس به تعداد محدود به برخی مناطق باز خواهند گشت.

2000 هوادار روز شنبه در ورزشگاه لندن حضور خواهند داشت ، چرا که وستهام روز شنبه میزبان منچستر یونایتد است.

هاکلان ، دکلان رایس به Sky Sports گفت: “من فکر می کنم مدت زمان طولانی است. ما دوست داشتیم هواداران به مدت طولانی به خصوص در استادیومی که شبهای خاصی داشتیم برگردند.

“ما دوست داریم که یک استادیوم کامل باشد ، بدیهی است که در زمان بازی با منچستر یونایتد ، اما بدیهی است که نباید باشد ، بنابراین 2000.”

در میانه میدان ، وستهام به دنبال سومین پیروزی در “لیگ برتر” در خانه “یونایتد” است که پس از سه پیروزی متوالی به جدول صعود کرد.

خانه و خارج

ارقام شرکت فناوری Gracenote نشان می دهد که چگونه برتری خانه در لیگ برتر بدون جمعیت کاهش یافته است.

این شرکت 288 مسابقه لیگ برتر فصل گذشته را با حضور جمعیت و 190 تماشاگر از ژوئن مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است ، هیچ تماشاگری برای دیدن تأثیر کمبود هوادار بر نتایج لیگ برتر وجود ندارد.

این مطالعه نشان داد که درصد پیروزی های خانگی از 44.8 درصد در فصل گذشته در جمعیت به 41.6 درصد برای مسابقات این فصل و آخرین بار بدون تماشاگر کاهش یافته است.

بردهای خارج از خانه از 30.2 درصد از 288 مسابقه فصل گذشته با تماشاگران به 37.9 درصد از 190 بازی که در استادیوم های خالی برگزار می شد ، افزایش یافت.

چربی قابل تحمل نیست؟

اولیویه ژیرود در این فصل چهره ای پیرامونی برای چلسی بوده است ، اما او قبلاً شش گل زده است – از جمله هر چهار گل پیروزی 4-0 تیمش مقابل سویا در لیگ قهرمانان.

فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی ، نسبت به جذب تیم ورنر و تامی آبراهام در لیگ برتر ابراز برتری کرده است ، تاکنون این پیشکسوت پیشکسوت شروع نکرده است.

لمپارد ، سومین میزبان روز شنبه لیدز ، پس از بازی در سویا ، ژیرود را “فوق العاده حرفه ای” خواند.

وی گفت: “وقتی من به اینجا می آمدم همیشه عادی نبود ، اما وقتی وارد شدم ، احساس مثبتی نسبت به او به عنوان بازیکن داشتم – اینکه چگونه می خواهد تمرین کند ، چگونه می خواهد روی مردم تأثیر بگذارد ، چه شروع کند یا نه”.

برنامه (تمام وقت گرینویچ):

شنبه

برنلی – اورتون (1230) ، منچسترسیتی – فولام (1500) ، وستهام – منچستر یونایتد (1730) ، چلسی – لیدز (2000)

یکشنبه

وست بروم – کریستال پالاس (1200) ، شفیلد یونایتد – لستر (1415) ، تاتنهام – آرسنال (1630) ، لیورپول – ولوز (1915)

بالا رفته

دوشنبه

برایتون – ساوتهمپتون (2000)

مباحث ذکر شده در این مقاله