نیوزیلند در برابر پاکستان: ضربه ای به بازیکنان پاکستان در حالی که وزارت بهداشت نیوزلند مجوزهای آموزشی را رد می کند

نیوزیلند علیه پاکستان: ضربه ای به پاکستان در حالی که وزارت بهداشت نیوزلند اجازه تحصیل را رد کرده است

هشت عضو گروه تور پاکستانی در نیوزیلند آزمایش مثبتی برای COVID-19 دادند.© ICC / توییتر


در نتیجه یک اعتصاب جدی به تیم کریکت پاکستان ، وزارت بهداشت نیوزلند روز جمعه اجازه نداد که تیم گردشگر برای آموزش گروهی هتل خود را ترک کند و در یک انزوای مدیریت شده در کریستچرچ پایان یافت. وزارت بهداشت نیوزلند در بیانیه ای گفت: “پس از بررسی دقیق امروز ، مدیر كل بهداشت تأیید كرد كه استثنایی را مجاز نمی داند كه به یك تیم كریکت پاکستانی اجازه دهد تا برای آموزش گروهی هتل را ترک کند در حالی که مدت زمان خود را در انزوای مدیریت شده در کریستچرچ سپری می کند.”

بوق تجاری

دکتر اشلی بلومفیلد گفت که او “بسیار دقیق” شرایط را بررسی کرده و نسبت به خطر آلودگی متقابل در ترکیب ابراز نگرانی کرده است.

بلومفیلد در بیانیه ای گفت: “من این وضعیت را بسیار دقیق بررسی کرده ام. در این زمان ، من همچنان نگران خطر عفونت متقابل در ترکیب هستم.”

وی گفت: “تعدادی از موارد فعال در بین تیم شناسایی شده است. ملاحظات بهداشتی همچنان در پاسخ ما به COVID-19 مهم خواهد بود ، چه برای افراد و چه تیم ها. ما از چالش هایی که این تصمیم برای تیم تور ارائه می دهد سپاسگزاریم.” او اضافه کرد.

روز چهارشنبه ، وزارت بهداشت نیوزلند تأیید کرد که یکی دیگر از اعضای تیم کریکت پاکستان از نظر ویروس کرونا مورد آزمایش مثبت قرار گرفته است که باعث افزایش کل موارد در این تیم تور به 8 مورد شده است.

بالا رفته

نسخه جدیدی از وزارت بهداشت نیوزلند در روز جمعه گزارش داد که “آزمایشگاه ها در حال آزمایش اسمیرهای تیم پاکستانی در روز 9 هستند ، که روز گذشته انجام شد. انتظار می رود نتایج کامل”

قرار است پاکستان با سه T20I در روزهای 18 ، 20 و 22 دسامبر بازی کند و مسابقات جام جهانی ICC به ترتیب در کوههای Maunganui و Christchurch در تاریخ 26-30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله