چرا به ردیاب شخصی نیاز داریم؟

حتی با وجود بیمه خودرو، ممکن است تحت پوشش سرقت قرار نگیرید. بسته به نوع ردیاب، ممکن است ویژگیهای دیگری نیز داشته باشد که بر سلامت کلی و عملکرد خودرو نظارت میکند، سرعت و سایر عادات رانندگی را پیگیری میکند و حتی در صورت جابهجایی یا دستکاری خودرو، هشدارهایی را برای شما ارسال میکند. در صورت سرقت خودرو، میتوانید از شرکت ردیاب GPS کمک بگیرید و تمام ویژگیهای داخل خودرو را قفل کنید تا سارق نتواند از خودرو پیاده شود و توسط نیروهای انتظامی دستگیر شود. این ردیاب خودرو در حال حاضر قویترین دستگاه موجود در ایران است که اطلاعات کامل را میتوانید در صفحه محصول مشاهده کنید.

اگر وسیله نقلیه شما گران است و در معرض خطر سرقت است، به ردیاب GPS خودرو نیاز دارید. که اگر بدون خدمات تلفن همراه دچار مشکل شوند، اعضای خانواده یا کارفرمایان آنها میدانند کجا هستند و کمک میفرستند. مراقب والدین و بستگان سالخورده یا آسیب پذیر باشید، به خصوص اگر فرد موردعلاقه شما دچار آلزایمر و زوال عقل شده است و احتمال اینکه گم شود و یا خطری او را تهدید می کند. کاربران میتوانند موقعیت وسیله نقلیه را در زمان واقعی مشاهده کنند و همچنین نشانگرهای کلیدی دیگری مانند سرعت و مسافت طی شده روی خودرو را ارائه میدهند.

هنگامی که وسایل ارتباطی استاندارد در دسترس نیست، ردیاب شخصی موقعیت مکانی و پیامرسانی را برایتان ارائه میدهد. ردیاب GPS برای ماشین شما یک دستگاه کوچک است که به خودرو شما متصل میشود و از GPS (سیستم موقعیتیابی جهانی) برای تعیین موقعیت مکانی خودرو استفاده میکند. وظیفه اصلی ردیاب خودرو GPS ارائه موقعیت مکانی خودرو است. اکثر موقعیت را از طریق یک فرستنده و گیرنده VHF و یا از طریق یک فرستنده و یک گوشی هوشمند تحویل میدهد. در مرحلهی بعد کاربر از طریق اپلیکیشن ردیاب که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده است میتواند اطلاعات را به طور لحظهای، به صورت آنلاین دریافت نماید.

TKStar Chaser دارای باتری مضاعف است که میتواند حدود ۱۴ روز در وضعیت آماده به کار (Standby) قرار بگیرد. مشخصاتی که بهطور مشابه در دستگاه جی پی اس کودکان و سالمندان GR500 نیز وجود دارد. خوب خیلی واضحه که اگه یه ردیاب با توان باطری کمی تهیه بکنید مجبور خواهید شد هر چند روز یه بار و شاید هم در برخی از مدل ها هر ۴۸ ساعت یه بار دستگاه رو شارژ بکنید که در خیلی از مواقع این مسئله شما رو آزار خواهد داد، بهتره دستگاهی تهیه بکنید که بتونه حداقل ۲۰ – ۲۵ روز شارژ نگه داره، همچنین برخی از مدل های ردیاب هستند که امکان اتصال باطری خارجی رو هم دارن که قدرت نگهداری شارژ دستگاه رو بالا میبرن که اگه دوست داشتید میتونید از این مدل ها تهیه بکنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ردیاب شخصی افراد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.