پنجاب پادشاهان پیش بینی XI در مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023: آیا گورنور راه را برای هارپریت برار باز خواهد کرد؟

IPL 2023: PBKS در بازی بعدی به مصاف CSK خواهد رفت© BCCI

پنجاب کینگز در بازی بعدی IPL 2023 یکشنبه به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت. تیم تحت رهبری شیخار داوان پس از مواجهه با شکست بزرگ 56 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز به این مسابقه خواهد آمد. PBKS در موهالی 257 دوش مقابل LSG واگذار کرد که دومین رکورد برتر در تاریخ مسابقات است. کاپیتان داوان پس از چند بازی به دلیل مصدومیت به هدایت تیم بازگشته است. از آنجایی که Chepauk به عنوان یک بازی دوستانه در نظر گرفته می شود، احتمالاً هارپیت برار همه کاره در ترکیب قرار می گیرد که در مقابل LSG روی نیمکت نشست.

پادشاهان پنجاب برای ثبات تلاش کردند و بازگشت کاپیتان داوان در روز جمعه به تیم کمکی نکرد.

در مواجهه با یک هدف بزرگ، خفاش‌کنندگان PBKS با سرعت مناسبی گل زدند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به عدد 200 کردند، اما نتوانستند از خط عبور کنند. آنها برای انجام وظیفه خود در برابر CSK شلوغ آماده خواهند شد.

رتبه برتر که شامل داوان، پرابسیمران سینگ و آتاروا تاید می‌شود، قرار است راه بیفتد و لیام لیوینگستون هنوز به جایگاه خود نرسیده و امتیاز بزرگی کسب نکرده است. سام کوران در مقابل سرخپوستان بمبئی پیشتاز بود و سهم او با چوب و توپ برای تیم بسیار مهم است.

پیسر آرشدیپ سینگ و کاگیسا رابادا که توسط batsmen های LSG حذف شدند، باید به سرعت دوباره جمع شوند. طلسم چرخش پا راهول چهار در اوورهای میانی نیز در مسیری در چنای که معمولاً کند و کم است، بسیار مهم خواهد بود.

PBKS در مقابل CSK XI پیش بینی شد:شيخار داوان، آثاروا تايد، ليام ليوينگستون، سيكاندار رازا، جيتش شارما (WK)، سام كوران، شاهرخ خان، هارپريت برار، كاگيسا رابادا، راهول چهار، آرشديپ سينگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله