سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل راجستان رویالز، IPL 2023 را پیش بینی کردند: بازگشت جافری آرچر؟

سرخپوستان بمبئی در جریان IPL 2023© BCCI

هندی‌های بمبئی زمانی که روز یکشنبه به مصاف راجستان رویالز می‌روند، به دنبال بازگشت از دو شکست متوالی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 هستند. تیم تحت رهبری روهیت شارما قول داده است اما نتایج به نفع آنها نبوده است و در نتیجه برنده پنج دوره در حال حاضر نهم جدول امتیازی است. با این حال، خبرهای خوبی برای MI وجود دارد زیرا انتظار می رود جوفرا آرچر ستاره همه کاره از مصدومیت برای مسابقات بازگردد.

روهیت شارما و ایشان کیشان یک بار دیگر وظیفه دارند تا تیم را با شروعی خوب در بالاترین مرتبه ضربات بازی کنند، در حالی که سوریاکومار یاداو در شماره 3 قرار خواهد گرفت. آنها توانسته اند آنها را در IPL 2023 به نمرات بزرگ تبدیل کنند.

دوتایی همه جانبه کامرون گرین و تیم دیوید نیز برای برنامه های MI بسیار مهم خواهند بود زیرا آنها با نام تجاری بولینگ کارآمد و ضربات انفجاری خود همه را شوکه کرده اند. در بخش چوب‌بازی، Nehal Vadhera و Tilak Verma نیز به دنبال کمک بزرگی به فرانچایز خود خواهند بود.

در بخش بولینگ، آرجون تندولکار جوان پس از یک عملکرد منظم در برابر گجرات تایتانز، انتظار می‌رود شانس دیگری به دست آورد و به دو نفر خارج از کشور جافری آرچر و جیسون برندوف کمک کند. انتظار می رود پیوش چاولا تخصص خود را در بخش اسپین ارائه دهد.

MI پیش بینی یازدهم: روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، کامرون گرین، تیم دیوید، تیلاک ورما، نهال وادهرا، آرجون تندولکار، پیوش چاولا، جیسون برندوف، جوفرا آرچر

موضوعات مطرح شده در این مقاله