پاکستان در مقابل زیمبابوه: شاهین افریدی با وجود صد برندان تیلور ، پیروزی پاکستان را رهبری می کند

[ad_1]


هنگامی که پاکستان زیمبابوه را خنثی کرد ، شاهین شاه افریدی پنج ویکت و چهار وهاب ریاز چهار چنگ زد و اولین تورنمنت بین المللی یک روزه راولپندی را در روز جمعه برای 26 بار بدست آورد. افریدی 5-49 را به پایان رساند ، در حالی که ریاض امتیاز 4-41 را کسب کرد که پاکستان با ضربه درخشان 112 ضربه برندان تیلور روبرو شد ، این مسئله باعث شد زیمبابوه در یک مسیر کوتاه قرار بگیرد و از رسیدن به یک هدف وحشتناک 282 اجرا ناراحت شود. تیلور باتجربه ، زیمبابوه را با یک مشارکت 119 محکم برای گرفتن گل پنجم با تازه کار وسلی مادهور ، که با بهترین 55 شغل خود را به پایان رسانده بود ، از یک مبارزه 115 بر 4 خارج کرد.

بوق تجاری

تیلور با 117 گل خود 11 محدودیت و سه موقعیت شش به موقع را شکست اما در اواسط 47 ام افریدی را تمام کرد و پاکستان را ترک کرد تا چهار ویکت آخر را فقط در 15 اجرا انجام دهد.

این پیروزی در یک سری سه مسابقه ای یک بر صفر به برتری پاکستان منجر می شود ، مسابقات باقیمانده در یک نقطه و یکشنبه و سه شنبه در همان نقطه است.

آنها همچنین در سوپرلیگ یک روزه جام جهانی ، که تعیین کننده صعود به جام جهانی 2023 بعدی است ، 10 امتیاز کسب می کنند.

افریدی پاکستان را به دو موفقیت اولیه بدل کرد ، برایان چاری (بولینگ) بولینگ و پنجم با ناوبری چرا چیباها (13).

قبل از سقوط سریع اروین و شان ویلیامز (چهار) ، تیلور سرویس رک 71 سری را با کریگ هروین (41) برای سومین گل برابر کرد.

تیلور یازدهمین قرن یک روزه خود را با تک آهنگ تیز در هنگام براندازی به پایان برد و برای کف زدن از اتاق رختکن تیمش یک خفاش برافراشت.

هریس سهیل 71 گل از 82 گل جذاب به ثمر رساند و امام الحق پس از تساوی میزبان به برتری 581 در 281-8 رسید و تصمیم به شکست در زمین کند گرفت.

پس از اینکه ابیدعلی 21 سال کاشف شد ، پاکستان امید زیادی به کاپیتان جدید بابر اعظم داشت که یکی از بهترین کریکت های جهان در کریکت محدود به حساب می آید.

اما اولین حضور وی به عنوان یک کاپیتان ODI پس از 19 سال شوت ناشیانه ناشی از باسینگ موذربانی به پایان رسید.

امام و سهیل پس از 100 سال پاکستان را در دست داشتند و به نظر می رسید برای یک مشارکت بزرگ آماده بودند تا اینکه هر دو با گرفتن یک آهنگ تیز از همان پایان بیرون کشیدند.

ضربه امام شش ضربه به حد مجاز داشت. سوچیل ، که دو شش و شش محدوده زده بود ، یک عضله پا را کشید و نیاز به درمان بر روی زمین داشت.

عماد واسم (34 شکست خورده) و فهیم اشرف (23) یک آتش سریع 42 را به پایان مشارکت اضافه کرده اند ، در حالی که پاکستان در 5 بار گذشته 48 بار موفق شده است.

چرخان های زیمبابوه سرعت را کنترل کردند ، یک بولر آهسته با دست چپ Tendai Chisoro 2-31 را گرفت.

با این مسابقه ، Alley Dar پاکستان با رکورد داوری آفریقای جنوبی ، رودی کورتزن ، که در بیشتر ODI ها عملکرد داشت ، با 209 برابر شد.

بعد از بازی ، کاپیتان اعظم پر از ستایش تیلور و همچنین عملکرد تیم خودش بود.

بالا رفته

اعظم گفت: “ضربه تیلور فوق العاده بود.” “اما من به کاسه هایم اطمینان داشتم ، بنابراین می دانستم که هر وقت ویکت وی را گرفتیم ، از هدف آنها جلوگیری خواهیم کرد.

“ریاض یک شرکت کننده باتجربه در این کارزار است ، اما نحوه رشد آفریدی مانند گربه برای ما خوب است و پیروزی مهم است زیرا بخشی از مسابقات مقدماتی جام جهانی است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]