فیل نیل کریکت سابق 21 سال بعد از کریکت انگلیس از سمت اداری استعفا داد

[ad_1]


رئیس سابق کریکت و مدیر فوتبال کریکت در انگلیس ، فیل نیل ، OBE ، قرار است در اواخر ماه اکتبر کناره گیری کند. نیل که این نقش را از سال 1999 بر عهده دارد ، پس از 21 سال خدمت در شورای کریکت انگلیس و ولز (ECB) پست خود را ترک خواهد کرد. وی در مدت حضور در تیم به عنوان شش سرمربی ، 11 سردار آزمون و در 257 مسابقه آزمون ، 422 بین المللی یک روزه و 110 بین المللی T20 کار کرد. اشلی گیلز ، مدیرعامل کریکت انگلیس در بیانیه ای رسمی گفت: “من شخصاً می خواهم از فیل به دلیل سهم عظیمش در این ورزش و خدمات فوق العاده فداکارانه اش به تیم انگلیس تشکر کنم.”

بوق تجاری

“من تمام وقت در کریکت با او کار می کردم ، هم به عنوان بازیکن و هم اکنون به عنوان مدیر. او همیشه در تمام جنبه های نقش خود فداکار و حرفه ای بود و از لحظات باورنکردنی از جمله برنده شدن آش در خانه و خارج از خانه لذت می برد. پیروزی در جام جهانی در سال 2019 “.

شهرستان Worcestershire سابق ، که عنوان شهرستان خود را در سال 1988 و 1989 و تاج لیگ یکشنبه در 1987 و 1988 ذکر کرد ، 354 بازی درجه یک و 339 بازی را در لیست A گذراند.

نیل گفت: “من مطمئن نبودم كه هرگز خواهم فهمید كه زمان مناسب برای فراخوانی آن در روز مناسب است ،

نیل ادامه داد: “من واقعاً به عنوان بازیکن ، مربی و سرانجام به عنوان مدیر عملیات از وقتم در ورزش های حرفه ای لذت بردم. من خودم را بسیار خوشحال می دانم وقتی توانستم کل زندگی کاری خود را در رختکن بگذرانم.”

“افتخار این بود که از نزدیک شاهد دستاوردهای بسیاری از بازیکنانی که تیم ملی انگلیس را در حالی که من شرکت کردم ، بودم و در برخی از موفقیتهای به یادماندنی تیم شرکت کردم. پنج پیروزی در سریال” خاکستر “و پیروزی در جام جهانی T20 در سال 2010 بسیار ویژه بود این کیک یک پیروزی در جام جهانی 2019 در لرد بود. “

بالا رفته

وی در طول 45 سال فعالیت حرفه ای خود در ورزش ، و به همراه کاپیتان وسترشایر به مدت 10 فصل ، 369 بازی برای لینکلن سیتی به عنوان یک بازیکن فوتبال انجام داد و آخرین کسی بود که هم کریکت بازی می کرد و هم فوتبال.

به عنوان مربی ، 66 ساله در Northamptonshire و Warwickshire به عنوان کارگردان کریکت کار می کرد و در طول تورهای موفقیت آمیز به آفریقای جنوبی و هند مربی انگلیس A بود. وی سپس پیش از ادامه کار در این ظرفیت با تیم انگلیس ، به عنوان رهبر تیم در رقابتهای موفق جام جهانی زیر 19 سال انتخاب شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]