پاکستان برای آینده T20I مقابل نیوزلند شعیب مالک و محمد امیر را سرنگون می کند


هیئت کریکت پاکستان (PCB) روز چهارشنبه از 35 بازیکن برای تور آتی نیوزلند خبر داد که تیم ملی مردان از بین آنها انتخاب می شود. بابر اعظم در همه قالب ها به عنوان کاپیتان پاکستان منصوب شده است. معاون کاپیتان وی در آزمایش ها محمد رضوان و شاداب معاون کاپیتان T20I خواهد بود. پاکستان اسد شفیق ، شعیب مالک و محمد امیر را از تیم خود بیرون کرد. میسباخ الحق ، سرمربی تیم گفت که طرفین تصمیم گرفته اند که مالک و امیر را کنار بگذارند زیرا آنها اکنون می خواهند روی جوانان سرمایه گذاری کنند.

بوق تجاری

“سه سفر مهم در تور انگلستان وجود دارد. اسد شفیق به دلیل کمبود فرم از دست رفت پس از اینکه توانست در 15 دوره گذشته 510 اجرا را انجام دهد ، از جمله 67 اجرا در انگلیس. اسد یک باتمن باتجربه است و من مطمئن هستم که او از این زمان استفاده می کند تا در بازیهای درجه یک داخلی بیشتر فعالانه روی بازی خود کار کند تا بتواند مانند سرفراز احمد فرم خود را بدست آورد و در محاکمه های آینده مقابل آفریقای جنوبی و زیمبابوه به مسابقات برگردد. ” تخته مدار چاپی.

وی افزود: “شعیب مالک و محمد امیر در مسابقه شمشیر سفید حضور ندارند ، زیرا در این مرحله تصمیم داریم سرمایه گذاری ، توسعه و تمرکز روی بازیکنان آینده دار و جدید را انجام دهیم که ممکن است از هر قالبی در دسترس پاکستان باشند.”

بازیکنان به همراه 20 عضو سرویس پشتیبانی در 23 نوامبر به لینکلن سفر می کنند و در آنجا 14 روز قرنطینه اجباری را طی می کنند.

تیم مردان پاکستان در 18 ، 20 و 22 دسامبر میزبان سه T20I خواهد بود و مسابقات جام جهانی ICC نیز به ترتیب در تاریخهای 26 تا 30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه در Maunganui و Christchurch برگزار می شود.

علاوه بر 35 بازیکنی که در مسابقات آماده سازی درون تیمی در مسابقات پیش سری شرکت کرده اند ، بازیکنان تیم ملی پاکستان که در مسابقات بین المللی مقابل نیوزیلند شرکت نمی کنند ، در بازی شاه برابر نیوزیلند A برای انتخاب در دسترس خواهند بود.

این همچنین بدان معنی است که بازیکنانی که در نیمه اول سری مقابل نیوزلند در T20I شرکت نمی کنند ، برای شاهزاده ها در نظر گرفته می شوند که انتظار می رود در این مدت بازی های چهار روزه با نیوزلند A انجام دهند.

“مسابقات در نیوزیلند برای ما حیاتی است زیرا ما تلاش می کنیم رتبه T20I را ارتقا دهیم و همچنین امتیازات ارزشمندی را در جام جهانی ICC کسب کنیم. با توجه به این شرایط و با توجه به عملکرد اخیر بازیکنان ، بهترین بازیکنان را انتخاب کرده ایم.” میسباخ الحق ، سرمربی پاکستان ، در یک آزادی رسمی گفت.

اگر تیم ملی در مسابقات جام جهانی ICC برابر نیوزیلند شرکت کند ، بازیکنان تیم های ملی مردان که در این مسابقات قرار ندارند ، برای انتخاب شاهزاده ها در نظر گرفته می شوند که انتظار می رود در 20 بازی برابر نیوزلند شرکت کنند. و در آن روزها

تیم 35 نفره:

کاشفان: عبید علی ، عبدالله شفیق ، فهار زمان ، امام الحق ، شان مسعود و زیشن مالک.

بتمن های مرتبه میانی: بابر اعظم (ناخدا) ، ازهر علی ، عزیز دانمارکی ، فواد علم ، حیدر علی ، هریس سهیل ، حسین طلعت ، افتخار احمد ، عمران بت ، خوشیل شاه و محمد حافظ.

دروازه بان ها: محمد رضوان (معاون ناخدا ، آزمون ها) ، روحیل نظیر و سرفراز احمد.

بالا رفته

چرخان: عماد واسم ، شاداب خان (معاون ناخدا ، T20Is) ، عثمان قدیر ، یاسر شاه و ظفر گوهر.

دیگهای تند: آمد بت ، فهیم اشرف ، هریس رئوف ، محمد عباس ، محمد حسنین ، محمد موسی ، نسیم شاه ، شاهین شاه افریدی ، سهیل خان و وهاب ریاض.

مباحث ذکر شده در این مقاله