کنت بتسمن گراهام کوادری سابق در 56 سالگی درگذشت

کنت بتسمن گراهام کوادری سابق در 56 سالگی درگذشت

در 450 حضور گراهام کوادری برای کنت ، او بیش از 14000 دوش کسب کرد.© توییتر


گراهام کوادری کریکت سوار سابق کنت پس از یک بیماری کوتاه در 56 سالگی درگذشت. گراهام که یک چماقدار طبقه متوسط ​​دست راست بود ، قبل از حضور در این شهرستان در سال 1984 نماینده “انگلیس جوان” بود و بیش از یک دهه عضو دائمی طرف کنت بود. وی در طول چهارده سال خدمت در کنت ، 450 بار نماینده شهرستان در تمام اشکال بازی در آن زمان بود و بیش از 14000 دوش را به عنوان یک بتسمن بدست آورد ، که برای ظهور بازی امروزی بسیار مناسب است.

بوق تجاری

در تابستان سال 1988 ، پس از ریشه در نظم میانی کنت ، به او کانت شماره 169 اعطا شد.

دوست نزدیک گراهام و هم تیمی سابق متیو فلمینگ در بیانیه رسمی گفت: “من از شوک و اندوه بی حس هستم آن دوست درخشان ، سخاوتمندانه ، شاد و چالش برانگیز که بسیاری از زمین های کریکت را روشن کرده است ، چه در داخل و خارج از زمین فراتر از آن ، دور شد. “

بالا رفته

فلینگ اضافه کرد: “وانگ ، چون در جهان به خاطر عشق به همه چیز شناخته شده بود ، ون موریسون ، یک بازیکن غریزی و تغییر دهنده کریکت بود که با مهارت خود به عنوان یک بازیکن میدان و میدان ، برنده مسابقات شد.”

گراهام همچنین 22 سال رکورد کنت را برای هر نوع مشاغل درجه یک در اختیار داشت ، پس از اینکه چهارمین ویکت با 368 بازی با آراویندا دی سیلوا برابر دربیشایر در سال 1995 بود ، تا اینکه توسط شان دیکسون و جو دانلی در سال 2017 شکسته شد. بالاترین مشارکت در تاریخ باشگاه.

مباحث ذکر شده در این مقاله