پاسخ خنده دار Virat Kohli پس از Paps ‘Aushka Sir’ Hib. نگاه کن

ویرات کوهلی و همسرش آنوشکا شارما روز چهارشنبه برای صرف شام در رستوران کریکت در بمبئی بیرون آمدند. کوهلی یک پیراهن چاپی و شلوار مشکی را انتخاب کرد در حالی که آنوشکا یک تاپ بدون آستین شیک و یک شلوار سفید پوشیده بود. پاپاراتزی ها در تلاش برای گرفتن عکس های عالی از آنها، نام ویرات و آنوشکا را صدا زدند، به این امید که توجه آنها را جلب کنند. اما او در نهایت مرتکب یک اشتباه بزرگ شد زیرا به طور تصادفی آنوشکا را “آقا” خطاب کرد.

کهلی خندید و به شوخی از خبرنگار خواست که او را هم «خانم» خطاب کند. پاپاراتزی به سرعت به خاطر لغزش او عذرخواهی کرد، اما کوهلی و آنوشکا نتوانستند از خنده خودداری کنند. ویدئوی این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

تماشا کردن:

کوهلی در حال حاضر برای رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند بازی می کند.

امیدهای RCB برای رزرو مکان در پلی آف IPL 2023 در روز سه شنبه ضربه بزرگی را متحمل شدند زیرا سرخپوستان بمبئی یک پیروزی خیره کننده با 6 ویکت به دست آوردند.

خود کوهلی نقش چندانی در این توپ نداشت و تنها برای 1 دویدن در 4 توپ اخراج شد.

زمانی که دور ماندن از تیترها سخت است. او در حدود 10 روز اخیر به دلیل اتفاقاتی که در زمین رخ داده در کانون توجه قرار گرفته است. خواه اپیزود «بدون دست دادن» با سوراو گانگولی باشد یا مبادلات داغ او با نوین الحق و گوتام گامبیر، این مرد 34 ساله در کانون توجه قرار گرفته است.

با این حال، کوهلی در IPL 2023 در فرم مناسبی قرار داشته است. او 420 دوش در 11 بازی با پنج نیم قرن به ثمر رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله