تک بازوی خیره کننده دی سی استار دستگیر شد و برای اخراج آجینکیا رهانه بولد کرد. نگاه کن

تماشا کنید: گرفتن و پرتاب خیره‌کننده ستاره‌های دی‌سی با یک دست به سمت توپ‌گیر برای اخراج آجینکیا راهانه

آجینکیا رهانه با گرفتن و کشتن خوب توسط لالیت یاداو خنثی شد.© توییتر

آجینکیا راهان در فصل جاری لیگ برتر هند در بهترین فرم برای چنای سوپر کینگز (CSK) بوده است. او در این فصل 266 ران در 10 اینینگ برای CSK به ثمر رسانده است و نرخ ضربه 171.60 او را به یک چهره مهم در ردیف متوسط ​​تبدیل کرده است. با این حال، راهان در بازی روز چهارشنبه مقابل دهلی کپیتالز هیچ آسیب جانبی وارد نکرد زیرا لالیت یداو با یک تلاش خوب و گلزنی او را لغو کرد.

با 21 امتیاز از 19 تحویل توسط رهان، لالیت با ویکت برخورد کرد و به او یک تحویل تمام طول داد.

کاپیتان سابق هند سعی کرد توپ را مستقیماً به زمین بکوبد اما لالیت پس از یک پرتاب هیجان انگیز به سمت راست توپ را با یک دست گرفت. زمان واکنش لالیت بعداً فقط 0.5 ثانیه مشخص شد.

پس از یک روز تعطیلی در دفتر برای کسب رتبه برتر، یک بازی دیرهنگام از کاپیتان MS Dhoni و بولینگ منظم به CSK کمک کرد تا با پیروزی 27 ران مقابل DC به جایگاه خود در پلی آف IPL نزدیک شود.

Dhoni که 20 گل از 9 توپ به ثمر رساند، با راویندرا جادجا که 21 گل را به ثمر رساند، جایگاه کلیدی را با ویکت هفتم 38 به ثمر رساند تا چنای را به 167-8 برساند.

ماتیشا پاتیرانا سریع سریلانکایی سه ویکت به دست آورد تا دهلی را به 140 بر 8 محدود کند زیرا چنای با هفت برد از 12 مسابقه، جایگاه دوم خود را در جدول 10 تیمی تثبیت کرد.

دهلی با هدایت دیوید وارنر که فصل را با 5 شکست آغاز کرده است، همچنان در انتهای جدول باقی مانده و به جز رقابت های پلی آف از رقابت خارج شده است.

چهار تیم برتر به پلی آف راه پیدا می کنند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله