ویرات کوهلی از اینکه یک طرفدار سلفی جویای سر راه آنوشکا شارما در راه او به بنگلور ناراضی است. نگاه کن

تماشا کنید: ویرات کوهلی از اینکه طرفدار سلفی جویای مانع از سفر آنوشکا شارما به بنگالورو شد خوشحال نیست.

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما توسط طرفداران در بنگلور مورد حمله قرار می گیرند.© توییتر

زوج ستاره بازی کریکت ویرات کوهلی و بازیگر آنوشکا شارما به ندرت از کانون توجه فرار می کنند. هر کجا که می روند، طرفداران آنها را دنبال می کنند. گاهی اوقات، این وضعیت ناخوشایندی را برای همه ایجاد می کند، به این معنی که آنها همیشه باید تحت امنیت شدید حرکت کنند. حتی در این صورت، اغلب ممکن است همه چیز از کنترل خارج شود. در یک حادثه اخیر، کوهلی و آنوشکا در حال خروج از یک رستوران محبوب در بنگالورو دیده شدند و در آنجا توسط طرفدارانی که در بیرون منتظر بودند مورد حمله قرار گرفتند. در ویدئویی که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، زمانی که آنوشکا و کوهلی می خواستند سوار ماشین شوند، تعدادی از طرفداران سلفی بیش از حد آنها را از ورود به ماشین منع کردند.

یکی از هواداران آنقدر نزدیک درب ماشین ایستاده بود که سوار شدن آنوشکا به ماشین سخت شد. کهلی وقتی به هوادار گفت که برود اصلا خوشحال نشد.

تماشا کنید: ویرات از اینکه طرفدار سلفی جویای آنوشکا را ناراحت می کند ناراضی است

کوهلی اخیراً در مورد مبارزات خود و نحوه کمک همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او صحبت کرده است.

«وقتی از چنین فضایی برمی گردی. آسان است که بلافاصله بگویید “آه، همه چیز خیلی خوب است، همه چیز خوب است”. بنابراین ابتدا نام آنوشکا را ذکر می کنم زیرا او سختی های حضور در این موقعیت را دیده است. او آن را می داند. او سالها آنجا بود. او می داند که برای کنترل فشار اجتماعی چه چیزی لازم است. بنابراین گفتگوهای او با من همیشه ارزشمند بود. ویرات کوهلی در گفتگو با رابین اوتاپا ستاره سابق CSK در جیو سینما گفت: او حقیقت را به من می گوید، حقیقت ساده.

آنوشکا اغلب در حال حمایت از کوهلی از روی سکوها دیده می شود. او در چند مسابقه اخیر IPL نیز حضور داشته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله