تونی نادال به حضور رافائل نادال در مسابقات آزاد فرانسه خوش بین است

تونی نادال، دایی و مربی سابق رافائل نادال، خوشبین است که برادرزاده او در مسابقات آزاد فرانسه بازی کند، اما روز سه شنبه اعتراف کرد که رکورد 14 قهرمانی در شرایط ایده آل نخواهد آمد. تونی نادال به شبکه تلویزیونی اسپانیایی TVE گفت: رافا در حال بهبودی است، فکر می‌کنم مدت زیادی طول نمی‌کشد تا بتواند دوباره بازی کند، اما در تورنمنت اینجا (اوپن مادرید) این امکان وجود ندارد. رافا نادال هفته گذشته اعلام کرد که در مادرید شرکت نخواهد کرد زیرا به بهبودی خود از آسیب دیدگی لگن که در مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه متحمل شده بود ادامه می دهد.

این بازیکن 36 ساله گفت که روند بهبودی او طبق برنامه پیش نمی رود و او نوع جدیدی از درمان را بدون تعیین جدول زمانی برای بهبودی خود امتحان خواهد کرد که حضور او در پاریس را با تردید مواجه می کند.

او امیدوار است که رکورد بیست و سومین عنوان قهرمانی گرند اسلم مردان در رولان گاروس را که از 28 می آغاز می شود، کسب کند.

تونی نادال اضافه کرد: “بدیهی است که او با آمادگی خوبی نخواهد آمد، ما نباید خودمان را گول بزنیم زیرا بدیهی است که از 10 ژانویه، فکر می کنم، او یک مسابقه هم انجام نداده است.”

نادال ماه گذشته از مسابقات زمین سخت در ایالات متحده انصراف داد و قصد داشت در اوایل فصل زمین خاکی بازگردد، اما این امر محقق نشد، زیرا او رویدادهای بارسلونا و مادرید و همچنین مونت کارلو را از دست داد.

تونی نادال ادامه داد: “او مدت زیادی است که در مسابقات شرکت نکرده است و تا ژانویه نیز در مسابقات شرکت نکرده است، اما فکر می کنم رافائل به زودی به وضعیت مناسبی برسد.”

“در گرند اسلم ها، خیلی به قرعه کشی مربوط می شود. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در دورهای اولیه قرعه کشی خوبی داشته باشید، پس… خوب است.

رافائل در حال حاضر در هفته دوم، در هفته اول، اخیراً، شاید نه، او سال گذشته در استرالیا نبود، اما از هفته دوم، شما می گویید خوب، ما می توانیم روی او حساب کنیم.

و امیدوارم در رولان گاروس هم همین اتفاق بیفتد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله