ویرات کهلی فصل آینده به سریال “All Seats Going to RCB” ساخته هری کین پاسخ می دهد

ویرات کهلی با هری کینز ملاقات می کند

به نظر می رسد ویرات کوهلی و هری کین یک رفاقت عالی دارند.© توییتر


Skipper Royal Challengers Bangalore (RCB) ویرات کوهلی با پاسخ جالب هری کین ، که از یک بازیکن کریکت در مورد یک مکان بالقوه در حق امتیاز برای لیگ برتر هند در فصل آینده (IPL) پرسید ، پاسخ داد. روز جمعه ، کین به توئیتر روی آورد و ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن دیده می شود هنگام بازی کریکت داخل سالن با دیگر بازیکنان تاتنهام ، تمیز توپ توپ تنیس را می زند. در زیرنویس این فوتبالیست آمده است: “حدس می زنم من یک ضربه بزنم که در مسابقه T20 برنده شد. هر کرسی که بهRCBTweets برود ، و به فصل بعد IPipimVkohli به IPL برسد.”

بوق تجاری

کهل در پاسخ از مهارت مهاجم تاتنهام قدردانی کرد. او این کار را با ارائه نقش بالقوه یک ضد حمله “ضد حمله” در تیم RCB ادامه داد.

واکنش بتسمن گفت: “هاها ، مهارت های خوب ، همسر. شاید ما بتوانیم شما را به عنوان یک ضد حمله بتسمان @ HKane در نظر بگیریم.”

کوهلی در جریان اولین سری بازی های ODI از سه مسابقه روز جمعه بین استرالیا و هند مشاهده شد. این بازیکن 32 ساله نتوانست تأثیر قابل توجهی بگذارد و 21 بار بدست آورد ، همان تعداد زایمان ، و بازدید کنندگان با اختلاف 66 دوش برنده شدند.

بالا رفته

RCB قبلاً به پست کین پاسخ داده بود و تأیید می کرد که آنها پیراهن شماره 10 را فقط برای فوتبالیست رزرو کرده اند. در توضیحات حق رای دهندگان IPL در مورد پیام مهاجم آمده است: “ما یک تی شرت 10 پوندی فقط برای شما رزرو کرده ایم ،harrykane.”

این فصل کین برای تاتنهام در فرم عالی بود ، به نام او هفت گل به ثمر رسید. در حال حاضر ، تاتنهام با جمع آوری 20 امتیاز در 9 مسابقه ، در رده اول جدول لیگ برتر قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله