ویجی شانکار هیچ تاثیری روی 5 یا 6 بازی Hardik Pandya: Gautam Gambhir ندارد


گوتام گامبیر ، کاشف سابق هند احساس می کند تیم ویرات کولی همچنان با مشکل عدم تعادل روبرو خواهد شد تا جایی که جایگزینی مناسب برای هاردیک پاندیای نیمه سازگار پیدا کند ، زیرا نزدیک ترین رقیب وی ویجی شانکار در آن سطح نیست. پاندا در حال حاضر به عنوان یک متخصص ضرب و شتم بازی می کند و مطمئن نیست که آماده استفاده کامل کاسه کریکت ODI باشد. هند در یک رکورد که در آن مهمانان گزینه ششم بولینگ را از دست دادند ، با 66 دوش به استرالیا باختند.

بوق تجاری

قهرمان این دو پیروزی در جام جهانی در پاسخ به این س ifال که آیا مشکلی در تعادل وجود ندارد ، نمی تواند موافقت کند.

گامبیر به ESPN Cricinfo گفت: “مدت طولانی است و این اتفاق از آخرین جام جهانی می افتد. اگر هاردیک برای بولینگ مناسب نیست ، ششمین گزینه بولینگ شما کجاست؟”

گامبیر سرراست گفت: “من فقط می توانم با ویجی شانکارا بیایم ، اما آیا او همان ضربه را با 5 پوند یا 6 پوند دارد. آیا او می تواند هفت یا 8 شلیک به شما بدهد.”

به گفته گامبیر ، این مشکلی است که حتی در صورت بازگشت چاقوی کالیبر روهیت شارما نیز قابل حل نیست.

وی گفت: “شما می توانید در مورد معرفی (طرفدار) Manish Pandeya صحبت كنید ، حتی اگر و هنگامی كه Rohit Sharma به XI برگردد ، پس با مشكلی كه الان با آن روبرو خواهید شد روبرو خواهید شد. در شش گروه برتر ، هیچ كسی نمی تواند به شما یك كوپه بدهد.”

در حالی که مارکوس استوینیس و گلن ماکسول در حال انجام بازی های XI هستند ، زیرا سرعت جهانی و بولینگ چرخشی را انجام می دهند ، استرالیا تعدادی تیم ذخیره با مجموعه مهارت های مختلف دارد ، از جمله تازه کار کامرون گرین ، که قرار است اولین بازی خود را در مسابقات بین المللی انجام دهد.

بالا رفته

“و وقتی طرف استرالیایی را می بینید ، Mois Henries وجود دارد که می تواند چند ضربه به شما بزند ، شان Abbott وجود دارد که همه کاره بولینگ است. آنها دانیل سامس را دارند که هم می تواند غلت بزند و هم ضرب کند.

“از نظر هند ، اگر هاردیك نامناسب باشد ، جایگزین كجاست؟”

مباحث ذکر شده در این مقاله