میكل آرتتا می گوید: “آرسنال” در پنجره نقل و انتقالات از مرحله نصب قرار دارد – فوتبال

مدیرعامل میکل آرکتا گفت ، آرسنال راهی طولانی در پیش دارد تا بتواند مدعی عنوان قهرمانی شناخته شود و حداقل به چند دوره انتقال دیگر برای توسعه یک ترکیب نیاز دارد تا بتواند فاصله خود را با باشگاه های نخبه لیگ برتر از بین ببرد.

آرسنال آخرین بار با هدایت آرسن ونگر در لیگ برتر 2003-04 قهرمان لیگ برتر شد و از 16-2015 نتوانست به جمع چهار تیم برتر راه یابد. فصل گذشته ، باشگاه شمال لندن مقام هشتم را به دست آورد – این بدترین نتیجه آنها در لیگ برتر انگلیس از سال 1995 تا 1994 است – 43 امتیاز عقب از “لیورپول” قهرمان.

آرتتا پس از انتصاب در دسامبر گذشته با کسب جام حذفی موفقیت های زیادی را تجربه کرد ، اما اسپانیایی از چالش هایی که برای بازگرداندن این باشگاه به جایگاه اول بازی انگلیس و کسب عنوان قهرمانی آگاه است.

“چندین پنجره طول خواهد کشید. برای اثبات خود در رقابت در سطح باشگاه های خاصی در این لیگ که تقریبا 100 امتیاز است ، زمان می برد. “Arteta Sky Sports گفت.

“در فوتبال ، زمان بسیار گران است و مردم بسیار بی تاب هستند. اگر به این روند احترام نگذارید و از افراد خاصی بخواهید کارهای خاصی را انجام دهند ، اگر بنیادی وجود نداشته باشد ، انجام این کار واقعا خطرناک است.

“ما باید برای لحظات سخت آماده شویم. ما این را از ابتدا می دانستیم ، زیرا این اتفاق نه در سال گذشته بلکه در سال های گذشته رخ داده است. “

آرسنال در این فصل در رده دوازدهم لیگ قرار دارد و پیش از دیدار روز یکشنبه از نهمین ولگردهمپتون ، 13 امتیاز از 9 بازی را به دست آورد.

(گزارش آرویند شریرام در بنگالورو ؛ ویرایش رابرت بیرسل)