ویجی شانکار با اعتماد به نفس بیشتر: هاردیک پاندیا کاپیتان GT پس از پیروزی مقابل KKR

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز پس از پیروزی هفت ویکت تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL)، ویجی شانکار را به خاطر ضربه برنده‌اش تمجید کرد و گفت که او “آماده تر است، بهتر است.” با اعتماد به نفس،” و او مقدار زیادی کار کرد. نیم قرن انفجاری از ویجی شانکار و ضربه های درجه یک از شوبمن گیل و دیوید میلر، گجرات تایتانز (GT) را به پیروزی هفت ویکت بر کلکته نایت رایدرز (KKR) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) خود در باغ ادن در کلکته هدایت کرد. روز شنبه .

(در جادوهای بولینگ نور و لیتل) آنها ما را به بازی بازگرداندند و ما را به شکار نگه داشتند. روشی که گورباز توپ می زد – توپ های خوبی را با قاطعیت و وضوح می زد. نحوه ضربت زدن آنها (نور و کوچولو) عالی بود. من برای آن ویکت هر روز 180 می گرفتم. به عنوان یک گروه، ما می دانیم که برای بردن بازی، صرف نظر از شرایط، باید کریکت خوبی بازی کنیم. هاردیک در ارائه پس از بازی گفت: این فروتنی به ما کمک می‌کند بازی‌های کریکت را ببریم.

آنها به شرایط احترام می گذارند، ما می خواهیم با آن روبرو شویم و فقط بازی کریکت خوب و باهوش بودن است. (درباره ویجی شانکار) او یک ویجی شانکار بهتر است، اعتماد به نفس بیشتری دارد و میزان کار سختی که انجام داده است فوق العاده است. ضربه او باعث تغییر بازی شده است و در حرکت رو به جلو می توانیم انتظار بیشتری از همین موضوع داشته باشیم. من همیشه احساس کرده‌ام که افراد خوب در مکان‌های خوبی قرار می‌گیرند و او قطعاً یکی از آن‌هاست.»

ویجی به عنوان یک ضربه زن در IPL 2023 تاثیر زیادی گذاشت. او در شش مسابقه، 199 ران با میانگین 49.75 به ثمر رساند. او دو نیم قرن با بهترین امتیاز 63 * گل زد. مجموع ضربات او بیش از 165 است.

اولین ضربه زدن از GT، KKR مجموع رقابتی 179/7 را در 20 اور ثبت کرد. سقوط ویکت ها برای KKR ادامه یافت، اما رحمان الله قرباز با یک ضربه ثابت و انفجاری 81 ران در 39 توپ که شامل پنج توپ چهار و هفت شش بود، طرف مقابل را مهار کرد. در پایان، یک نمایش جالب از آندره راسل (34 توپ از 19 توپ، با دو توپ چهار و سه شش) KKR را به یک مجموع رقابتی سوق داد.

محمد شامی با کسب امتیاز 3/33 در چهار اوور خود، انتخاب بولورهای GT بود. جاشوا لیتل (2/25) و نور احمد (2/21) نیز جادوهای اقتصادی را با چهار اور تکمیل کردند.

با این حال، روز تعطیلی برای رشید بود زیرا او 54 دوش در چهار اور بدون ویکت با نرخ اقتصادی 13.50 به ثمر رساند.

در تعقیب و گریز 180، شوبمن گیل خیلی خوب شروع کرد. او ناک 49 را در 35 توپ متشکل از هشت توپ بازی کرد. او به خوبی توسط کاپیتان هاردیک پاندیا حمایت می‌شد که 26 توپ از 20 توپ را با دو توپ چهار و شش به ثمر رساند تا در جایگاه 50 دوانی برای ویکت دوم قرار بگیرد. پس از اخراج هر دو، GT در 11.2 اور به 93/3 کاهش یافت.

دوتایی ویجی شانکار (51* از 24 توپ، با دو توپ چهار و پنج شش) و دیوید میلر (32 * از 18 توپ با دو توپ چهار و دو شش) به GT کمک کردند تا با 13 توپ خالی، پیروزی هفت ویکتی را ثبت کنند.

سونیل نارین، هارشیت رانا و آندره راسل هر کدام یک ویکت گرفتند. جاشوا لیتل به دلیل طلسمش در 25/2 به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد.

GT با این برد با 12 امتیاز با کسب 6 پیروزی از 8 بازی، صدرنشین جدید جدول است. KKR با سه برد و شش باخت در رده هفتم قرار دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله