هیچ چیز “بت پرست” در مبارزه با مارادونا – فوتبال

در رسانه های فیفا در 6 مارس 1998 ، گفته شد: «قضات باید از پشت عمل اقدامات سختگیرانه تری انجام دهند. در بیانیه آمده است: “پرونده پشت سر ، که امنیت دشمن را تهدید می کند ، باید به عنوان خطای جدی تحریم شود”. که ممکن است جرم با کارت قرمز مجازات شود.

در زمان این تصمیم برای اصلاح قانون فوتبال 12 در مورد تخلفات و قوانین ، دیگو مارادونا پس از 21 سال فوتبال استعفا داده بود. حرفه وی شامل چهار قهرمانی جهان و شش باشگاه در سه کشور در دو قاره بود. در این بولتن آمده است: قانون جدید از جام جهانی 1998 اجرا می شود – اولین قانون بدون مارادونا ، كه بعد از 1982 در چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت.

میشل دوغه ، رئیس کمیته پزشکی فیفا ، در سال 1994 ، با اشاره به اینکه حتی در بوکس حمله از پشت هم چنین نیست ، گفت: “وقتی می بینیم که چگونه شغل فوتبالیست های بزرگ در اثر حمله از پشت نابود شده است ، اخلاق ورزشی ما را مجبور به مقاومت در برابر آن کرده است.” مجاز.

این واقعیت که لیونل مسی 11 ساله بود و کریستیانو رونالدو 13 ساله بود که فیفا سرانجام تصمیم گرفت در مورد دفاع از بازیکنان ماهر صحبت کند ، تأکید می کند در شرایط بسیار تغییر یافته ای که آنها فوتبال را زیبا می کنند ، و اینکه چگونه ارتباطات متقابل می تواند منجر شود به نتیجه گیری نادرست

مانند تمام بازیکنان توپ قبل از 1998 ، مارادونا لگد شد و بدرفتاری کرد ، که اکنون آنها اخطار داده می شدند ، به بیرون پرتاب می شدند ، انحرافات طولانی مدت دریافت می کردند ، اغلب هر سه. مارک ون باستن در 28 سالگی از فوتبال بین المللی بازنشسته شد زیرا مچ پا و پاهایش غیرقابل جبران بود.

پله از جام جهانی 1966 کنار گذاشته شد ، قول داد هرگز در این رقابت شرکت نکند و زیکا پیراهن کلودیو جنتیل ایتالیایی را در نسخه 1982 پاره کرد. جورج بست ، جادوگر منچستر یونایتد و ایرلند شمالی ، در مورد چگونگی عبور ضربه از ناحیه محافظ ساق پا ، جوراب و یک پد محافظ “به داخل استخوان” پا صحبت کرد (خوشبختانه ، زندگینامه).

در جام جهانی که با او سر و کار داشت ، مارادونا احساسات مشابهی را ذکر کرد. وی گفت که در بازی افتتاحیه آرژانتین برابر کره جنوبی در سال 1986 30 ثانیه شروع کرد. این عقب بود ، سانچز آرمینیو ، داور اسپانیایی چیزی نگفت ، او در كتاب “توسط خدا نگه داشت” كه به قهرمانی جام جهانی اختصاص داشت ، گفت. مارادونا گفت که در این بازی 11 بار توسط کره ای ها مورد نقض قرار گرفت. “سی سال گذشته است ، اما وقتی اولین بار به فیلم نگاه کردم ، هنوز دردناک بود.” یک چهارم نهایی مقابل انگلیس را که به خاطر آورد ، ببینید و تری فنویک آرنج خود را روی صورت مارادونا قرار داد.

بدتر از آن جام جهانی 1982 بود ، که در آن مارادونا تلاش کرد تا موارد زیادی را ثابت کند: اینکه پله اشتباه می کرد ، در توانایی های خود شک داشت ، اینکه چهار سال پیش باید بخشی از نسخه خانگی بود و بارسلونا حق داشت تقریبا 8 میلیون دلار برای او بپردازد. مارادونا گفت که آرژانتین در شکست 0-1 مقابل بلژیک از مجازات محروم شده است ، و گفت: “من را از السالوادور بیرون کردند” (ال دیگو ، زندگینامه). با این حال ، بدترین وضعیت هنوز در پیش بود. در شکل و فرم بت پرست بود.

مدافع میانی ایتالیا و یوونتوس 23 خطا روی مارادونا انجام دادند که در نیمه اول 11 خطا انجام شد. با معیارهای امروزی محافظت در برابر بازی فیزیکی ، غیر یهودی زود پاک می شود. تنها چیزی که دریافت کرد یک رزرو در دقیقه 42 بود. این در حالی بود که مارادونا برای شکایت از Gentile به نیکولای رینه آ رومانی کارت زرد نشان داد. به زودی جنتیل از پشت به مارادونا پایین آمد و سپس رشد دیگری را پاره کرد و با پای چپ او را زد. در دقیقه 40 Gentile سعی کرد به مارادونا روی بیاورد. در آغاز نیمه دوم ، وقتی آرژانتینی با دروازه خود روبرو شد ، جنتیل مچ پای مارادونا را قطع کرد. یک فشار هم وجود داشت که مارادونا را به زمین انداخت.

برایان گلانویل در “تاریخ جام جهانی” نوشت: “… افراط و تفریط وحشتناک کلودیو جنتیل ، به معنای بزرگداشت – به تمام معنا ، به نظر می رسید — مارادونا ، نقصی در مسابقه ، مسابقات و موفقیت نهایی ایتالیا بود.”

“مقصر بت پرست نبود ، کار او بود؛ اینها تخمین ها بود. “مارادونا به ال دیگو گفت. در مقاله ای از go.com ، جنتیل ، که در سال 1982 به عنوان FIFA All Stars انتخاب شد ، توضیح داد:” با ترساندن مقیاس بدنام ، ژنتیل اغلب تکل می زد با این حال ، در 71 تیم بین المللی و 400 بازی لیگ ، Gentile فقط یک بار اعزام شد (Claudio Gentile: In Defense of the Dark Arts Master Stuart Horsfield).

اما حتی یک بت پرست هم نتوانست کاری را انجام دهد که آندونی گویکویتکس از اتلتیک بیلبائو انجام داد. هنگامی که مردی که به “قصاب بیلبائو” معروف شد سپر مارادونا را با تکل پشت سرش شکست “بارسلونا” به 2-0 افزایش یافت. وی گفت: “من فقط احساس كردم كه ضربه ای خورده ام ، صدایی مانند یك تكه چوب شنیده ام كه ​​ترك خورده است.” (“ال دیه گو”). خطای یکی از بازیکنان Goikoetxea اعلام شده است. ظلم مارادونا در ایتالیا ادامه داشت و در سن 29 سالگی تزریق درد و کورتیزون به عنوان یک روش زندگی برای او تبدیل شده بود.