استرالیا و هند امتیاز زنده برای به روزرسانی اول ODI ODI 1 5


نتیجه مستقیم کریکت استرالیا – هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از 0.0 فریم ، استرالیا 0/0. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. امروز مسابقه استرالیا – هند 2020-21 بین استرالیا و هند را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نتایج بازی استرالیا – هند در جریان باشید. بر روی نقشه شاخص های استرالیا – هند بررسی کنید. می توانید به روزرسانی های کارت امتیازی را دریافت کنید ، واقعیت ها را با هم مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com ، مکان مناسب برای ارزیابی کریکت زنده ، به روزرسانی های سریع داشته باشید.

هر دو بازیکن برای گرفتن سرود به وسط می روند. به ابتدای عمل نزدیک هستیم.

هند در حال بازی در XI – Shihar Dawan ، Mayank Agarwal ، Virat Koli (C) ، Shreas Ayer ، K.L. رهول (وی. ک.) ، هاردیک پاندیا ، راویندرا جدیا ، محمد شامی ، یوزوندرا چاهال ، یاسپریت بومرا ، نائودیپ سائینی.

استرالیا نقش XI را بازی می کند – آرون فینچ (C) ، دیوید وارنر ، استیون اسمیت ، مارکوس استوینیس ، مانوس لابوشان ، گلن ماکسول ، الکس کری (WK) ، پت کامینز ، میچل استارک ، آدام زامپا ، جاش هازلوود.

ناو هندی ، ویرات کولی ، می گوید آنها می خواهند قدرت را شروع کنند و برای آنها مهم است که خوب شروع کنند. وی با بیان اینکه چندین کمک آموزشی به آنها داده شده و پسران آن را به خوبی انجام داده اند ، می گوید که این امر توسط هیئت مدیره استرالیا بسیار خوب سازماندهی شده است. گزارش هایی که آگروال باز خواهد کرد ، زیرا او موفق می شود. پندی ، ناتارایانا ، گیل و سامسون را اضافه می کند.

آرون فینچ ، کاپیتان استرالیایی ، می گوید که داشتن کریکت در استرالیا همراه با طرفداران بسیار عالی است و می گوید او واقعاً هیجان زده است. فینچ می گوید استیون اسمیت از آخرین بازی XI جایگزین مارش می شود. فینچ امیدوار است که آنها بتوانند دویدن آهسته را روی تخته قرار دهند و انتظار دارد که بعداً چرخش کند.

TOSS – همه ما آماده چرخاندن سکه هستیم. کاپیتان استرالیایی آرون فینچ ، کاپیتان هندی ویرات کولی و داور مسابقه به آن پیوست. بالا یک سکه می رود ، ویرات Heads را صدا می کند ، اما مانند Tails می افتد. استرالیا خفاش را انتخاب کرد!

گزارش پیچ – برندان جولیان و مارک وان هیچ گزارشی ندارند. وو می گوید SCG یک سکوی بزرگ است و به دلیل چرخش معروف است. می گوید این زمینه سریع است و امتیاز بالایی است. جولیان احساس می کند این یک زمین بازی خوب است و می توان گفت کمی چمن وجود دارد. در موافقت ، اما احساس می کند که هیچ درخششی بر روی آن وجود ندارد ، و انتظار دارد که از قد یکسانی برخوردار باشد. احساس می کند که استرالیا به خوبی به بولینگ حمله می کند. وون در پاسخ به این س ifال که آیا احساس می کنید هند هم با کلدیپا و هم با چاهال بازی خواهد کرد ، فکر می کند آنها در نقش جید و یک چرخنده بازی خواهند کرد.

نکته اصلی ستایش درست است ، و چه کسی آن را دریافت خواهد کرد؟ امیدوارم برای آنچه که نوید دهنده مسابقه است آماده باشید. برای بروزرسانی ها و به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

آخرین باری که آرون فینچ استرالیا با ODI بازی کرد ، آنها قهرمانان جهان را در حیاط خانه خود شکست دادند و اکنون سعی می کنند تابستان کریکت استرالیا را با شکست دادن تیم قدرتمند هند آغاز کنند.

تیم تحت هدایت ویرات کولی پس از بیش از 8 ماه وقفه آماده بازی است. هیچ روهیت شارما ، که بیشتر عنوان را دزدیده است. جالب است که ببینیم چه کسی این بازی را باز می کند و بازی می کند.

سلام و به اولین ODI بین استرالیا و هند خوش آمدید. بسیاری از چت ها ، تجمع زیاد و هیجانات زیاد باعث می شود. همه این صحبت ها پشت سر گذاشته شد که سرانجام دو وزنه بردار روی هم آمدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله