هند علیه استرالیا: Ishant Sharma از تور استرالیا حذف شد ، ارزیابی بعدی توسط Rohit Sharma در 11 دسامبر


هیئت کنترل کریکت هند (BCCI) روز پنجشنبه ، 26 نوامبر گزارش داد که ایسانت شارما بازیکن بسکتبال هند تور استرالیا را رد کرده است. ناتاراجان ، که عضوی از تیم هندی Twenty20 International بود ، به عنوان پشتیبان Naudip Saini ، كه از اسپاسم پشت شکایت داشت ، به ترکیب یک روزه بین المللی اضافه شد. روهیت شارما که از مصدومیت همسترینگ در طی لیگ برتر هند (IPL) در حال بهبود بود ، در تاریخ 11 دسامبر به شرح زیر ارزیابی می شود. مشارکت روهیت در یک سری آزمایشات پس از ارزیابی مشخص خواهد شد.

بوق تجاری

همچنین انتشار BCCI نشان داد که روهیت پس از انعقاد IPL در امارات متحده عربی برای حضور در کنار پدر بیمار خود به هند بازگشت.

در این بخش آمده است: “آقای روهیت شارما برای ملاقات با پدر بیمار خود مجبور شد به بمبئی برگردد. پدرش اکنون در حال بهبودی است و این باعث شده است که او به NCA برود و توانبخشی را آغاز کند.”

این افشاگری در حالی صورت گرفت که اوایل روز پنجشنبه ، کاپیتان هند ، ویرا کولی ، اظهار داشت که مشخص نیست چرا روحیت پس از بازی در فینال IPL با تیم به استرالیا سفر نکرده است.

در مورد ایشانت ، BCCI گفت که ضربان ساز به طور کامل از بار جانبی که در طول IPL 2020 دریافت کرده بازیابی شده و “برای دستیابی به مناسب بودن در مسابقات آزمایشی بار خود را افزایش می دهد.”

با این حال ، ایشانت از سری تست های چهار مسابقه که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود ، کنار گذاشته شد.

پیش از این کوهلی گفته بود که تیم “در انتظار” در مورد وضعیت مصدومیت روهیت بازی می کند.

کوهلی گفت: “قبل از مسابقه مقدماتی ، نامه ای دریافت کردیم مبنی بر اینکه وی در دسترس نیست ، وی در جریان IPL آسیب دیده است. گفته شد جوانب مثبت و منفی این مصدومیت برای او توضیح داده شد و او فهمید و در دسترس نیست.”

“بعد از آن (مسابقه مقدماتی) او در IPL بازی کرد و همه ما فکر می کردیم که او در آن پرواز به استرالیا خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا او با ما سفر نمی کند نداشتیم. هیچ اطلاعاتی وجود نداشت ، وضوح کافی نبود.

کوهل گفت: “ما یک بازی انتظار انجام دادیم.”

بالا رفته

هند از جمعه ، 27 نوامبر ، اولین بازی در میدان کریکت سیدنی (SCG) با سه استراحت ODI مقابل استرالیا انجام می شود.

سری ODI با سه آزمایش T20I و چهار تست دنبال می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله