فقط نیمی از باشگاه های EPL هنگام آرامش محدودیت ها – فوتبال – به هواداران اجازه می دادند

طبق تدابیر جدید دولت که روز پنجشنبه اعلام شد ، در صورت کاهش محدودیت های گسترش ویروس کرونا در هفته آینده ، فقط نیمی از استادیوم های لیگ برتر – بیشتر در لندن – مجاز به بازگشت برخی از هواداران هستند.

10 باشگاه دسته برتر دیگر در مناطقی طبقه بندی می شوند که بیشتر در معرض خطر ابتلا به COVID-19 قرار دارند ، بنابراین تماشاگران از جمله منچستر ، یونایتد و سیتی بسته خواهند بود.

حتی در استادیوم هایی که ممکن است تا حدی باز شود ، فقط هواداران خانگی وجود خواهند داشت که از آنها خواسته می شود فاصله اجتماعی را دنبال کنند و از تماس نزدیک مانند آغوش پرهیز کنند.

از روز چهارشنبه ، حداکثر 2000 هوادار در بازی های لیورپول و اورتون پذیرفته می شوند زیرا منطقه در سطح دوم قرار دارد.

این همان طبقه بندی برای لندن است ، که برای 2000 هوادار در آرسنال ، چلسی ، کریستال پالاس ، فولام ، تاتنهام و وستهام ، و همچنین در ساحل جنوبی برایتون و “ساوتهمپتون”.

این به این معنی است که آرسنال مجاز به بازگشایی استادیوم امارات برای بازی خانگی لیگ اروپا برابر وین رپید در روز پنجشنبه آینده است.

اما بازی خانگی منچستر یونایتد شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن – روزی که قلعه ملی به پایان می رسد – همچنان برای تماشاگران بسته خواهد بود.

سایر باشگاه ها در مناطق ردیف سوم هستند و تماشاگران بسته هستند: استون ویلا ، وست برومویچ ، ولورهمپتون ، نیوکاسل ، لیدز ، لستر و برنلی.

از ماه مارس ، زمانی که بیماری همه گیر COVID-19 اعلام شد ، طرفداران تا حد زیادی از رویدادهای ورزشی در انگلیس جدا شده اند. در انگلیس ، بیش از 56000 نفر در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.