هند علیه استرالیا: راوی شاستری ، شرایاس آیر در یک حباب بیولوژیکی نقاط مشترک را پیدا می کنند

Ravi Shastri و Shrayas Ayer لحظه ای را در یک حباب بیولوژیکی امن به اشتراک می گذارند© توییتر


در حالی که هند اکنون برای تور در استرالیا به سر می برد ، راوی شسترا ، سرمربی تیم ، با شرایاس آیر مشترکات پیدا کرده است. سرپرست پایتخت دهلی (ناحیه کلمبیا) بخشی از تیم های هندی ODI و T20I است. هند و استرالیا در سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه با یکدیگر روبرو می شوند. Shastri در توییتر قرار گرفت تا چند عکس با آیر ارسال کند و آنها را چنین صدا کرد: “شما باید یکی را بشناسید. او به نظر می رسید آدم بی ادبی است. سپس فهمید که او همان مدرسه و دانشکده من است – با @ ShreyasIyer15.”

بوق تجاری

آیر در بمبئی متولد شد و در دبیرستان دون بوسکو ، ماتونگا ، جایی که شاستری فارغ التحصیل بود ، تحصیل کرد. پس از تحصیل ، آیر وارد کالج تجارت و اقتصاد Ramnirajan Anandilal Podar در بمبئی شد ، جایی که شاستری دوباره دانشجوی سابق بود.

آیر اخیراً در لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، به عنوان بخشی از DC در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) بود. او DC را به پایان رساند که دوم شد ، جایی که در فینال آنها به هند بمبئی (میشیگان) باختند.

بالا رفته

این بازیکن 25 ساله یک فصل مناسب را پشت سر گذاشت و در 17 مسابقه 519 دوش انجام داد و 123.27 ضربه زد. او همچنین سه نیم قرن مجسمه سازی کرد. حداکثر تعداد آن شامل 40 چهار و 16 شیشه بود.

اولین مسابقات ODI هند در 27 نوامبر برابر استرالیا برگزار می شود. اولین مسابقات T20I در تاریخ 4 دسامبر برگزار می شود و سری تست های چهار مسابقه از 17 دسامبر آغاز می شود. کاپیتان ویرات کولی پس از اولین بازی آزمایشی به دلیل مرخصی پدری BCCI ترک می شود. او و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله