هند در مقابل استرالیا: راوی شاسترا از سرعت حمله بازدید کنندگان پشتیبانی می کند و آنها را “پنج افسانه” می خواند


مربی راوی شستری معتقد است که حمله سریع هند می تواند استرالیا را “در لانه خود” در یک سری آزمایش های آینده بین دو حزب مهم جهان تسخیر کند. بولرهای تند و سریع هند با هدایت جاسپر بومرا با شروع چهار تست آزمایشی از 17 دسامبر با یک خانه قدرتمند از جمله دیوید وارنر و استیو اسمیت دیدار می کنند. اما شاستری گفت که تیم تیمش بهترین واحد در جهان است ، علیرغم اینکه احتمال دارد ایشانت شارما مصدوم را که به دلیل پارگی عضله در هند تحت معالجه است ، نداشته باشد.

بوق تجاری

شستری به مجله هندی Sportstar گفت: “غیبت او برای بخش بولینگ سریع بسیار مهم است ، اما پس از آن ما در میان قایق های جوان فرصت داریم.”

شاستری بومرا ، محمد شامی ، محمد سراج ، اومشا یداوا و نائودیپ سائینی را “پنج افسانه” مسیحی کرد و افزود: “یادا تجربه دارد. سائینی جوان و سریع است. بومرا یکی از بهترین ها در تجارت است. شامی مشتاق رفتن است.

“شما در هیئت مدیره آهسته دویدن قرار داده و این گلدان های سریع را شکار مخالفان می کنید. آنها می توانند استرالیا را در لانه خود شکست دهند.”

هفته گذشته استرالیا در ابتدای آزمون افتتاحیه جام جهانی از هند پیشی گرفت که سیستم امتیازدهی به دلیل همه گیری ویروس کرونا تغییر کرد ، اما مردم ویرات کولی در آخرین دوره خود در 19-19-2018 از اولین سری تاریخی آزمایشات Down Under لذت بردند.

شاستری اطمینان دارد که تیمش می تواند در طول تور روی زمین و خارج از زمین متمرکز بماند ، که به دلیل همه گیری نیاز به حباب و انزوا دارد.

واگن سابق هند گفت: “شما باید ایمان خود را حفظ کنید و با نگرشی ترسناک به میدان بروید.”

وی افزود: “ما آماده هستیم و یادآوری می كنم كه هرگز كریكت نبوده است و هیچ تیم كریكتی پس از جنگ جهانی دوم با چنین وضعیتی روبرو نشده است.

“ما برای حفظ قساوت ذهنی و تقریبی سریال با یک قدم برداشتن در حال تمرین هستیم.”

هند که یک دوره قرنطینه دو هفته ای در سیدنی را پشت سر می گذارد ، امیدوار است که روهیت شارما و ایشانت خفاشی ارشد بتوانند برای آزمایش به آنها بپیوندند.

روهیت که سرخپوستان را از بمبئی به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر هند در 10 نوامبر رساند ، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و دیدارهای محدودی را که از 27 نوامبر آغاز می شود ، از بین سه تیم یک روزه ، از دست خواهد داد.

بالا رفته

شاستری گفت اگر زوجین نتوانند برای چند روز سوار پرواز شوند ، پس قوانین سختگیرانه 14 روزه قرنطینه “اولین آزمایش آنها را پیچیده می کند”.

کوهلی پیش از رفتن به مرخصی والدین و بازگشت به خانه ، تیم را در سه ODI ، سه Twenty20 و یک آزمون ورودی – یک بازی شبانه روزی در آدلاید – هدایت خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله