نیوزلند و هند غربی: فیل سیمونز می گوید آزمایش جام جهانی برای ما فوق العاده مهم است


در آستانه یک سری آزمایش دو بازی مقابل نیوزیلند ، فیل سیمونز ، مربی وست ایندیز روز سه شنبه گفت که مسابقات قهرمانی جهان (WTC) برای تیم تحت هدایت جیسون هولدر بسیار مهم است. سرمربی وست ایندیز همچنین اذعان داشت که مدتی تیم در طولانی ترین قالب بازی نتایج خوبی نگرفته است. اولین تست این سری دو مسابقه روز پنجشنبه برگزار می شود. برای نیوزیلند کین ویلیامسون و ترنت بولت در عمل دیده می شوند. در آخرین سری آزمایشی که توسط وست هند انجام شد ، آنها در ماه جولای-آگوست امسال مقابل انگلیس 2-1 از دست رفتند.

بوق تجاری

“این (WTC) بسیار قابل توجه است. من فکر می کنم این قالبی است که مدتهاست نتوانسته ایم از پس آن برآییم و سعی داریم به بالای جدول برگردیم ، جایی که در مورد کریکت تست است ، و بنابراین در ابتدا ما می خواهیم این کار را در یک مسابقات قهرمانی آزمایشی انجام دهیم ، در همان زمان ما می خواهیم در کریکت آزمایشی برنده شویم. بنابراین برای ما مهم است. ” ESPNCricinfo سخنان سیمونز را نقل می کند.

وست هندی ها در یک مسابقه سری سه مسابقه T20I مقابل نیوزلند شکست خوردند. تیم تحت هدایت کی روش پولارد در دو مسابقه اول شکست خورد و T20I نهایی به دلیل باران لغو شد.

سیمونز گفت: “T20 و تست ها متفاوت است. تیم آزمون به خوبی با کوئین استون کنار آمد و از یک بازی سخت چهار روزه لذت برد و اکنون آنها با کمی اعتماد به نفس وارد یک سری آزمایشات می شوند ، خصوصاً از طرف بتمن هایی که مدتهاست آن را تجربه نکرده اند.”

“بنابراین من فکر می کنم تیم آزمایش در مکان خوبی است. از T20 ناامید شده است ، اما اکنون به سری Test می رود.

“من فکر می کنم خوب است که ما 14 روز باید تمرین می کردیم و سپس یک بازی سه روزه و چهار روزه انجام می دادیم. برخی از بازیکنان جوان که اینجا نبودند کمی به شرایط تست کریکت در اینجا عادت کردند ، که فکر می کنم مشابه آنها باشد. به کسانی که اینجا بودند

وی افزود: “من فکر می کنم آنها بعد از گذراندن دوره ای که ما در آنجا گذرانده ایم ، قدرت ذهنی زیادی را ارائه خواهند داد. ما تلاش خواهیم کرد تا عددی را که در بازی چهار روز گذشته تعیین کرده اند تعیین کنیم.”

بالا رفته

در حال حاضر وست هند با 40 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی WTC قرار دارد. در حال حاضر ، طرفین پنج مسابقه در WTC انجام داده اند.

در حال حاضر جدول استرالیا با هند در جایگاه دوم جدول رده بندی WTC قرار دارد. اگر نیوزیلند هند غربی را حذف کند ، نیوزیلند انگلیس را سرنگون می کند و مقام سوم را کسب می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله