نیوزیلند علیه پاکستان: بازدیدکنندگان هنوز از آموزش به عنوان متخصص بهداشت در بررسی موارد COVID-19 منع شده اند


تیم کریکت پاکستان به سرپرستی بابر اعظم همچنان از آموزش منع شده است ، زیرا وزارت بهداشت نیوزلند روز سه شنبه تأیید کرد که ممکن است سه مورد دیگر از عفونت COVID-19 در گروه تور وجود داشته باشد. وزارت بهداشت نیوزلند در بیانیه ای گفت: “این تیم از آموزش ممنوع است تا زمانی كه یك متخصص بهداشت كانتربری تشخیص دهد كه اطمینان دارد كه هرگونه فعالیت آموزشی احتمال انتقال COVID-19 را ندارد.” وزارت بهداشت نیوزلند همچنین تأیید کرده است که 46 نفر دور تازه آزمایش COVID-19 را پشت سر گذاشته اند.

بوق تجاری

نتایجی که منتشر شد نشان داد که 42 نفر از نظر COVID-19 آزمایش منفی داده اند ، در حالی که سه نفر تحت بررسی هستند تا مشخص کنند آیا موارد تاریخی هستند ، در حالی که انتظار می رود یک نتیجه حاصل شود.

“روز گذشته 6 روز از 46 نفر از اعضای تیم ملی کریکت پاکستان در کریستچرچ اسمیر گرفته شد ، که تاکنون آزمایشات منفی COVID-19 را برگردانده اند. از این تعداد ، 42 مورد بعداً نتیجه منفی دیگری را به دست آوردند. سه مورد در حال بررسی هستند تا مشخص شود آیا این موارد تاریخی هستند و انتظار می رود. یک نتیجه آزمایش “، وزارت بهداشت گفت.

وزارت بهداشت نیوزلند تأیید کرد ، در تاریخ 28 نوامبر ، عضو هفتم تیم تور پاکستانی پس از مثبت اعلام شدن 6 عضو ، آزمایش ویروس کرونا را انجام داد.

سپس واسم خان مدیرکل هیئت کریکت پاکستان (PCB) به تیم گفت که دولت نیوزیلند پس از نقض پروتکل های قرنطینه “آخرین اخطار” را به آنها داده است.

خان به بازیکنان خود هشدار داد که اگر تیم تخلف دیگری انجام دهد “آنها ما را به خانه می فرستند”. “بچه ها ، من با دولت نیوزیلند صحبت کردم و آنها به ما گفتند که سه یا چهار مورد نقض پروتکل وجود دارد. آنها سیاست تحمل صفر دارند و آخرین اخطار را به ما دادند. ما می فهمیم که این زمان سختی برای شما است و شما گذشته اید شرایط مشابه در انگلیس “، – به نقل از خان ESPN Cricinfo در پیام صوتی Whatsapp به بازیکنان

بالا رفته

“این آسان نیست. اما این مسئله احترام و اعتماد به کشور است. این 14 روز را تماشا کنید و سپس شما می توانید به رستوران ها بروید و بیرون بروید. آنها به من واضح گفتند که اگر تخلفات بیشتری انجام دهیم ، آنها ما را به خانه می فرستند.” او اضافه کرد.

طبق پروتکل COVID-19 ، تیم تحت هدایت کاپیتان قالب پاکستانی بابر اعظم 14 روز در قرنطینه بود. قرار است پاکستان با سه T20I در روزهای 18 ، 20 و 22 دسامبر بازی کند و مسابقات جام جهانی ICC به ترتیب در کوههای Maunganui و Christchurch در تاریخ 26-30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله