میکرونیدلینگ صورت:با انواع درمارولر – مشاوره پزشکی زنان 909

اگر دیدید که سوزنی شکسته یا خم شده و یا هر مشکل دیگری دارد، دیگر از آن استفاده نکنید و یک درمارولر جدید تهیه کنید. یعنی اگر به مرور زمان افزایش وزن پیدا کنید دیگر این ترکها ایجاد نمی شود. کشیدگی پوست (چاقی و لاغری غیر طبیعی و شدید) تنها یکی از عوامل ایجاد ترک های پوستی است ولی عامل اصلی به شمار نمی آید. یکی از آسیب پذیر ترین بخش های بدن پوست است که این تاثرات در قالب جوش ها و آکنه های پوستی ، چین و چروک و… ضخامت این سوزنها در حد میکرون و طول آنها از 0.2 تا 3 میلیمتر است.

طول و اندازه دسته: درمارولری انتخاب کنید که اندازه و طول دسته آن به گونه­ای باشد که به راحتی آن را در دست بگیرید. همه در طول زندگی ، خود را در معرض انواع محیط ها و آلودگی ها قرار می دهیم یا بعضا با تغذیه نامناسب بدن خود را تحت تاثیر قرار می دهد. حتماً از ضد آفتابهایی با اس پی اف بالا استفاده شود. استفاده از درمارولر باعث افزایش جذب داروها و کرم ها به پوست میشود. سوزن های بسیار ریزی که در درمارولر تیتانیومی وجود دارد، به صورت غلتکی بر روی پوست کشیده شده و باعث ایجاد منافذی در سطح پوست خواهند شد.

همین مسئله باعث می شود که دوره نقاهت در روش لیزر بیشتر از میکرو باشد! درمارولر یک وسیله بسیار ساده است اما در عین حال تأثیر معجزه آمیزی بر روی پوست میگزارد.دسته و سوزن های این دستگاه به وسیلهی مهندسی پزشکی (ارگونومی) طراحی شده اند.سوزن درمارولر های اصلی از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده اند که باعث قدرت و دوام دستگاه برای مقابله با مشکلات پوستی میشود.

درمارولینگ با ایجاد زخم های میکروسکوچی که تولید کلاژن را تحریک می کند و باعث تولید الاستین می شود کار می کند. بنابراین در این روش با وارد کردن پروتئین wntو کاهش میزان دی هیدروتستوسترون، فولیک های مو تحریک شده و تقویت می شوند. این روش درکنار سلولهای بنیادی گیاهی در درمان ناصافی های پوست که ناشی از جوش های آکنه، آبله مرغان و سالک میباشد، بسیارکارآمد بوده است. عامل اصلی در حقیقت هر چیزی است که سبب عدم تعادل در فیبروبلاستها (سلولهای پایه ای پوست که تولید الاستین و کلاژن می کنند) می شود که این امر منجر به کاهش تعداد و کیفیت فیبرهای کلاژن و تولید الاستین می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت درمارولر دیجی کالا لطفا از سایت ما دیدن کنید.