مسی پس از به ثمر رساندن گل نهایی بارسلونا در برابر فوتبال Asasuna – WATCH – به مارادونا ادای احترام می کند

خانه / فوتبال / مسی پس از به ثمر رساندن گل نهایی بارسلونا در برابر آساسونا ، به مارادونا ادای احترام می کند – WATCH

مسی شوت محکم خود را از خارج از محوطه جریمه جشن گرفت تا با بردن “بارسلونا” آبی سورمه ای پیروزی راحت را بدست آورد تا پیراهن قرمز و سیاه مارادونا را از حضور در “Nidels Old Boys” به نمایش بگذارد.

فوتبال
به روز شده: 9:02 PM IST در تاریخ 29 نوامبر سال 2020

لیونل مسی از
لیونل مسی از بارسلونا گل چهارم خود را با پیراهن نیولد اولد بویز برابر دیگو مارادونا بازیکن سابق به ثمر رساند. (روترها)

لیونل مسی به دیگو مارادونا ادای احترام کرد ، پس از اینکه گل نهایی را در شکست 4-0 روز یکشنبه مقابل آساسونا به ثمر رساند ، “بارسلونا” را حذف کرد تا پیراهن بزرگ آرژانتینی را نشان دهد

مسی شوت محکم خود را از خارج از محوطه جریمه جشن گرفت تا با بردن “بارسلونا” آبی سورمه ای پیروزی راحت را بدست آورد تا پیراهن قرمز و سیاه مارادونا را از حضور در “Nidels Old Boys” به نمایش بگذارد. مسی سپس بوسه ای با دو دست به آسمان داد و چشمان خود را بلند کرد.

مسی قبل از پیوستن به بارسلونا در سن 13 سالگی برای نیوولز بازی می کرد. مارادونا در سال 1994 ، نزدیک به پایان دوران با شکوه بازیگری ، پنج بازی برای نیوول انجام داد که باعث شد او در کشور خود به یک افسانه تبدیل شود.

مسی در یک دقیقه سکوت قبل از بازی در نیوکمپ کمپ مارادونا که روز چهارشنبه در سن 60 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت ، سر خود را خم نگه داشت. مارادونا از سال 1982 تا 84 برای بارسلونا بازی کرد.

مارتین برایت وایت ، آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو نیز برای بارسلونا گلزنی کردند.