مسابقات قهرمانی آسیا: جرمی لارینونگا نقره دوی سرعت را گرفت اما نتوانست به پایان برسد

جرمی لورینونگا، وزنه‌بردار هندی در ضربات تند و تند به مدال نقره رسید، اما از رده‌بندی کلی فاصله گرفت زیرا در هر یک از سه تلاش خود در ضربات تند و تند در یک نمایش ضعیف در مسابقات قهرمانی آسیا در جینجو، کره، نتوانست وزنه را بلند کند. روز یکشنبه جرمی که در اولین رویداد خود از زمان بازی‌های مشترک المنافع 2022 شرکت کرد، تنها 12 ورزشکاری بود که مسابقات خود را به پایان نرساند (DNF). با این حال، این بازیکن 20 ساله در ماده 67 کیلوگرم غیرالمپیک در ماده 67 کیلوگرمی با بهترین وزنه 141 کیلوگرمی به مدال نقره در ماده ضربات تند و سریع دست یافت.

جرمی در دو تلاش اول خود در ددلیفت نتوانست وزنه 165 کیلوگرمی را بلند کند. او سپس وزنه را به 168 کیلوگرم افزایش داد، که 2 کیلوگرم بیشتر از بهترین وزن او بود، اما قهرمان المپیک نوجوانان بار دیگر لنگ زد.

در واقع، از شش تلاش – سه بار در ددلیفت و ددلیفت – جرمی تنها دو بار توانست میله را بلند کند.

ورزشکار میزو که پس از مصدومیت از ناحیه ران که باعث شد جام جهانی سال گذشته را از دست بدهد، بازگشته است، از همان ابتدا زنگ زده به نظر می رسید.

قهرمانی او شروعی دشوار داشت. او در اولین تلاش خود در وزن 137 کیلوگرم با خم شدن زانوی راست خود دچار لنگ شد. با این حال، او توانست همان وزنه را در تلاش بعدی خود به راحتی بلند کند.

جرمی سپس در ضربات تند و سریع با یک تلاش موفقیت آمیز در وزن 141 کیلوگرم پیشرفت کرد تا قبل از اینکه همه چیز به سراشیبی برود، دومین وزنه بردار بزرگ بخش را ثبت کند.

در مراسم اهدای جوایز، زمانی که این ورزشکار روی سکو ایستاد، چهره هندی نشان از ناامیدی داشت.

هه یوجی از چین در دسته 320 کیلوگرم (147 کیلوگرم 173 کیلوگرم) طلا را به دست آورد، در حالی که لی سانگیون (314 کیلوگرم (139 کیلوگرم) 175 کیلوگرم) و ورزشکار ازبکستانی ارگاشوف ادهامجون (312 کیلوگرم (138 کیلوگرم 174 کیلوگرم) برنده نقره شدند. و مدال برنز )).

بینجرانی دیوی روز شنبه با کسب نقره در وزن 55 کیلوگرم زنان، مدال های هند را باز کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله