مدیر عامل PCB می گوید ، تخلف دیگر منجر به اعزام بازیکنان پاکستانی از نیوزیلند به خانه خواهد شد

مدیر عامل PCB می گوید ، تخلف دیگر منجر به اعزام بازیکنان پاکستانی از نیوزیلند به خانه خواهد شد

واسم خان مدیر عامل PCB به تیم گفت “سه تا چهار تخلف پروتکل وجود دارد.”© توییتر


واسم خان ، مدیر کل کریکت (PCB) پاکستان پس از آزمایش ویروس کرونا ، به تیم گفت که “سه تا چهار مورد تخلف پروتکل” وجود دارد در حالی که به تیم گفت که دولت نیوزلند “اخطار نهایی” را به آنها داده است. خان گفت اگر آنها تخلف دیگری انجام دهند ، “آنها ما را به خانه می فرستند”. “بچه ها ، من با دولت نیوزیلند صحبت کردم و آنها به ما گفتند که سه یا چهار مورد نقض پروتکل وجود دارد. آنها سیاست تحمل صفر دارند و آخرین اخطار را به ما دادند. ما می فهمیم که این زمان سختی برای شما است و شما گذشته اید شرایط مشابهی در انگلیس وجود دارد. “به نقل از هانا توسط ESPN Cricinfo در پیام صوتی Whatsapp به بازیکنان.

بوق تجاری

“این آسان نیست. اما این مسئله احترام و اعتماد به کشور است. این 14 روز را تماشا کنید و سپس آزاد خواهید بود که به رستوران ها بروید و بیرون بروید. آنها به من واضح گفتند که اگر تخلفات بیشتری انجام دهیم ، آنها ما را به خانه می فرستند.” او اضافه کرد.

روز پنجشنبه ، کریکت نیوزلند (NZC) تأیید کرد که شش نفر از اعضای پاکستان به طور مثبت به سطح ویروس کرونا برگشته اند.

“NZC” در بیانیه ای گفت: “امروز ، NZC فهمید كه شش نفر از اعضای تیم مسافرتی پاکستان ، كه در حال حاضر در انزوای كنترل شده در كریستچرچ به سر می برند ، از نظر آزمایش COVID-19 مثبت بوده اند.”

NZC همچنین گفت: “به طور جداگانه ، NZC همچنین اطلاع داد که برخی از اعضای تیم پاکستانی در روز اول انزوای مدیریت شده پروتکل ها را نقض می کنند. ما با گردشگران گفتگو خواهیم کرد تا به آنها در درک نیازها کمک کنیم.”

بالا رفته

خان تأکید کرد که اگر تیم به عقب برگردد ، “بسیار شرم آور” خواهد بود.

“این موضوع باعث افتخار ملی است. بسیار شرم آور خواهد بود اگر آنها در پایان تیم را به عقب بفرستند. من می دانم که این کار بسیار دشوار و دشوار است ، اما نظم خود را حفظ کنید و پروتکل های تنظیم شده را دنبال کنید. دولت نیوزیلند. آخرین اخطار است. آنها این کار را نمی کنند او در مورد سلامتی و ایمنی مصالحه خواهد کرد. آنچه برای کشور شما مناسب است انجام دهید. “

مباحث ذکر شده در این مقاله