لیگ اروپا: مقدماتی آرسنال و هوفنهایم ، پیروزی احساسی ناپولی – فوتبال

جذب “آرسنال” نیکولاس پپه به کتاب های خوب مدیر مربی میکل آرکتا بازگشت و برای اولین بار پیروزی باشگاه خود را در “مولده” با نتیجه 3-0 بدست آورد ، که با دو بازی تیم او را در مرحله سقوط لیگ اروپا تقویت کرد. تیم آرتتا ممکن است در لیگ برتر بجنگد ، اما آنها 100٪ در گروه B لیگ اروپا قرار دارند ، و آنها را یکی از دو تیمی می کند که در چهار مسابقه خود پیروز شده اند.

یکی دیگر – “بوندسلیگا” – “هوفنهایم” ، که “اسلووان” را با “لیبراک” با نتیجه 2 بر صفر به نفع خود به گروه L برده است. یک شب شلوغ عملی در سراسر قاره ، احترام زیادی به دیگو مارادونا ، آرژانتینی بزرگ ، که مرگ او را شوکه کرد چهارشنبه دنیای فوتبال.

در هیچ کجا مرگ او به اندازه ناپل ، جایی که ناپولی ، جایی که مورد ستایش است ، ریژکا را در گروه برتر F با نتیجه 2-0 شکست داد. در یک عصر پر از احساس ، کل تیم ناپولی با پیراهن به میدان رفت. شماره 10 با نام مارادونا در پشت خود را نشان می دهد ، و یک عکس از بت از روی صفحه رتبه بندی الکترونیکی به پایین نگاه می کند.

هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند ، اما بسیاری در خیابان جمع شدند و “دیگو ، دیگو” و سرودهای دیگر را سر دادند.

پیروزی آرسنال برابر مولده ناشی از په په بود که آخر هفته به دلیل ضربه به سر آرکتا به لیگ برتر اعزام شد که این کار غیرقابل قبول بود. اما عاج از یک برنامه جدید خوب استقبال کرده است ، یعنی در 10 بازی خود برای آرسنال در لیگ اروپا به طور مستقیم در 9 گل نقش داشته است. قبل از اینکه فالارین بالوگون ، بازیکن تعویضی 19 ساله ، آن را چرخاند ، پرواز نلسون ضربه جو ویلکاک را تبدیل به گل کرد و نتیجه را 2-0 کرد.

لسترسیتی نیز پس از تساوی 3 بر 3 مهیج مقابل اسپورتینگ براگا در پرتغال به 32 بازی پایانی راه یافت. به نظر می رسید فرانسرجیو در دقیقه 90 براگا را ببرد ، اما جیمی واردی ضربه دیرهنگامی زد. “لستر” در گروه G – 10 امتیاز ، “براگا” – رتبه هفتم در رده اول قرار دارد. آتن AEK سه امتیاز دارد.

همچنین رم پس از پیروزی 2-0 CFR کلوژ رومانی ، که آنها را در رده بالای گروه A حفظ کرد ، مدعی حضور در مرحله حذفی شد.

MILAN HOLDED

در گروه H ، هفت بار قهرمان اروپا ، میلان ، لیل را با نتیجه 1-1 برگزار کرد ، در حالی که گل خوب جاناتان بامبا ، تلاش های سام کاستیلخو را برای تیم ایتالیایی لغو کرد. “لیل” با هشت امتیاز در رده اول قرار دارد و از “میلان” جلوتر است و “اسپارتا” پراگ همچنان شش شکار سخت انجام می دهد ، دومین بار در گروه “سلتیک” را با نتیجه 4 بر 1 شکست می دهد.

سران لیگ برتر “تاتنهام” امیدهای خود را برای صعود به مرحله حذفی تقویت کردند ، زیرا دو گل کارلوس وینیسیوس ، اولین ضربات وارد شده به این باشگاه ، به آنها کمک کرد “لودوگرتس” بلغاری را 4-0 در گروه J شکست دهند.

رویال آنتورپ با نتیجه 2-0 لاسک را شکست داد و در رده نخست قرار گرفت ، اگرچه هم آنها و هم اسپرز 9 امتیاز دارند. در گروه C ، “بایر” پس از پیروزی مقابل “هاپوئل” بیرشبا با نتیجه 4 بر 1 و نه امتیاز و همچنین اسلاوی “اسلاویا” که “نیس” را شکست داد ، به نظر می رسد برای رسیدن به 32 نفر نهایی است.

“بنفیکا” با دو گل برگشت و با “رنجرز” در گروه D به تساوی 2: 2 رسید. باشگاه اسکاتلندی گلهای اسکات آرفیلد و کمار روف را هدایت کرد. با این حال ، گل به خودی جیمز تاورنیه قبل از اینکه پیتزا یک سطح عالی ساخته شود ، بنفیکا را نجات داد.

رنجرز و بنفیکا هر کدام هشت امتیاز دارند و در مرحله مقدماتی هستند. باشگاه “گرانادا” اسپانیا پس از اینکه آلبرتو سارو در پیروزی مقابل “آمانویا” با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید ، همچنان گروه E را هدایت می کند ، در حالی که صحبت کننده “لالیگا” پس از تساوی 1 ، رئیس گروه “ویارئال” شد. 1 از مکابی تل آویو ، که دوم شد.