لیگ بزرگ باش: سیدنی سیکسرز امتحان “See” Skipper Jason Holder را امضا کرد

لیگ بزرگ باش: آزمون نشانه های سیدنی سیکسرز

در روز سه شنبه ، سیدنی سیکسرز از جذب جیسون هولدر برای سه بازی خبر داد.© توییتر


روز سه شنبه ، سیدنی سیکسرز از امضای آزمون قایقران در جیسون دارنده وست ایندیز برای سه بازی در لیگ Big Bash (BBL) آینده خبر داد. هولدر که اکنون در نیوزلند به سر می برد ، در یک سری تست های دو مسابقه در حال آماده سازی برای هدایت وست هند است و در اواخر این ماه به سیکسرز در هوبارت پیوست. این سوپراستار واگن 29 ساله در تاریخ 20 دسامبر در برابر هجوم های آدلاید در هوبارت قبل از انتقال به ساحل طلا با بنفش در 26 دسامبر در دیدار مقابل ستارگان ملبورن و دیدار 29 دسامبر با Renegade در Renegade برای سیکسرز در دسترس خواهد بود.

بوق تجاری

وی گفت: “من از آمدن به BBL و به ویژه سیدنی سیکسرز بسیار هیجان زده هستم. اکنون چند سالی است که می خواهم و امسال فرصت حضور و اجرای برخی از اجراها را دارم و امیدوارم که کمی برای Sixers کار کنم.” دارنده در بیانیه رسمی

هولدر گفت که او در گذشته قدرت لیگ بیگ باش را از دور تماشا کرده و با عشق به یاد می آورد که در سال های 2014 و 2015 با موسی انریکز ناو سیکسرز برای Sunrise Hyderabad بازی کرده است.

بالا رفته

هولدر گفت: “کریکت BBL من را علاقه مند کرده است و سیکسرها در چند سال اخیر موفق بوده اند. من و موسی با هم SunRisers بازی کردیم و من واقعاً از این کار لذت بردم. خوب است این کار را دوباره انجام دهم.”

در همین حال ، سیکسرها قبل از اینکه در 5 دسامبر به هوبارت بروند ، اردوی آموزشی خود را از روز دوشنبه در سیدنی آغاز کردند. پنج شنبه ، 10 دسامبر قهرمانان مدافع دفاع از عنوان قهرمانی را در برابر توفان هوبارت در ورزشگاه بلاندستون آرنا آغاز می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله