حلقه های غول پیکر المپیک وقتی توکیو ادعا می کند هیجان دارد دوباره برمی گردند

حلقه های غول پیکر المپیک وقتی توکیو ادعا می کند هیجان دارد دوباره برمی گردند

مجموعه عظیم حلقه های المپیک پس از نگهداری روز سه شنبه به ساحل توکیو بازگشت.© خبرگزاری فرانسه


مجموعه عظیم حلقه های المپیک پس از تعمیر و نگهداری روز سه شنبه به ساحل توکیو بازگشت و مقامات امیدوارند که این نماد به افزایش شور و شوق برای بازی های موکول شده ویروس کرونا کمک کند. آزمایش های امیدوارکننده واکسن امیدهای توکیو را برای میزبانی المپیک تقویت کرده است ، که اکنون باید 23 ژوئیه 2021 آغاز شود ، زیرا یک بیماری همه گیر مجبور به تأخیر در تصمیم بی سابقه شد. حلقه های قفل 69 تنی در اوایل سال جاری هنگامی که شهر شمارش معکوس نهایی برای بازی ها را آغاز کرد ، در خلیج اودایبا توکیو نصب شد ، اما برای نگهداری و بازرسی در ماه آگوست یدک کشیده شد.

بوق تجاری

آنها روز سه شنبه با رنگ تازه رنگ بازگشتند و قصد دارند آنها را شب روشن کنند.

آتسوشی یاناشیمیدزو ، مسئول شهر توکیو به خبرنگاران گفت: “ما بسیار سخت تلاش می کنیم تا بتوانیم المپیک را برگزار کنیم ، جایی که مردم احساس امنیت می کنند.”

“با نصب نماد المپیک ، ما دوست داریم افراد بیشتری احساس کنند که این رویداد به زودی برگزار می شود و آن را هیجان زده می کنند.”

نظرسنجی در ماه ژوئیه نشان داد که از هر چهار نفر فقط یک نفر در ژاپن دوست دارد بازی های 2021 را ببیند که اکثریت آنها از تأخیر بیشتر یا لغو آن حمایت می کنند.

گزارش ها در بین حامیان مالی نیز گزارش می شود و سازمان دهندگان نمی دانند که این قرارداد تا چه زمانی تمدید خواهد شد.

مقامات المپیک و ژاپن گفتند که هنوز به میزبانی بازی های سال آینده متعهد هستند و توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، ماه گذشته در توکیو گفت که “بسیار بسیار مطمئن” است که تماشاگران می توانند در آن شرکت کنند.

بلند شده

حلقه ها تا پایان المپیک در جای خود باقی می مانند و سپس در اواسط ماه اوت با نماد پارالمپیک جایگزین می شوند.

یاناشیمیدزو گفت: “ما دوست داریم افراد زیادی به اینجا بیایند ، آن را ببینند و حرکت را احساس کنند ، در مورد پیشگیری از ویروس مراقب باشند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله