لیگ بزرگ باش: تام بنتون از بریزبن هیت به دلیل نیاز به بیوبل از مسابقات خارج می شود


کریکت انگلیس ، تام بنتون ، با استناد به تقاضای بیوبل حباب ، از مسابقات لیگ بزرگ آینده (BBL) خارج شد ، روز شنبه گفت “بریزبن هیث” بانتون ، که ماه گذشته 22 ساله شد ، باید به زودی پس از کریسمس به “Hit” برود وی پس از یک تور آفریقای جنوبی که در آن عضو ذخیره و غیر بازیگر ODI Squad T20I بود ، دو هفته قرنطینه هتل شد. با این حال ، این هفته او با این باشگاه تماس گرفت تا به آنها اطلاع دهد كه در یك سال محدودیت های تقریباً دائمی كریكت و ایمنی زیستی مربوط به بیماری همه گیر جهانی نتوانسته قرارداد خود را تحقق بخشد.

بوق تجاری

دارن لمان ، مربی مسابقات ناامید شد که بانتون در تابستان امسال دیگر در این باشگاه ظاهر نشد ، اما از تصمیم بازیکن کرکت انگلیس برای لغو نمایش حمایت کرد.

لمان در بیانیه ای رسمی گفت: “ببینید ، اول از همه ، تام یک جوان شگفت انگیز است. او مرد چشمگیری است و کسی که ما می دانیم چنین تصمیمی آسان نمی گرفت و روح جویی زیادی انجام نمی داد.”

“پس از مکالمه طولانی با او ، بهترین گزینه این است که به خانه نزد خانواده و عزیزانتان برگردید و هر فرصتی برای بهبودی به خود بدهید. ما همیشه به عنوان باشگاهی که خانواده شما در آن حرف اول را می زند ، قدرتمند بوده ایم و بنابراین از تصمیم وی حمایت می کنیم. 100 درصد و من امیدوارم که او بهبود و اصلاح را خیلی زود احساس کند. “

بانتون اندکی پس از پایان IPL ماه گذشته به همراه انگلیس وارد آفریقای جنوبی شد و وارد حباب ماهانه دیگری شد.

در اوایل سال 2020 ، او برای دو فصل بعد دوباره با بریزبن ارتباط برقرار کرد ، پس از اینکه در اولین فصل حضور خود BBL در سه و نیم قرن زمانی که اعتصاب 176.98 بود ، اتفاق افتاد.

بنتون از آفریقای جنوبی گفت: “این کار دشوارتر از آن بود که فکر می کردم این همه وقت را در مراکز و حباب ها بگذرانم و فهمیدم که این کار چندان به درد من نمی خورد.”

بالا رفته

وی افزود: “من بازی های حاضر در مقابل جمعیت در گابا و گلد کوست را از دست خواهم داد ، آنها بسیار علاقه مند به گرما هستند و امیدوارند که بتوانم این تجربه را در آینده تکرار کنم.”

Spinner Mojib Ur Rahman همچنین پس از آزمایش مثبت COVID-19 در دوره ضمانت اجباری هتل از زمان ورود به افغانستان از اوایل هفته ، در حال بهبود است.

مباحث ذکر شده در این مقاله