تراویس هد می گوید ، هند در طول آزمایش ها “یک حمله بولینگ باورنکردنی” دارد


در آستانه یک بازی تمرینی چهار روزه بین استرالیا A و هند A ، Batsman Travis Head روز شنبه گفت که Wirah Koli یک حمله بولینگ باورنکردنی داشت. هد در یک بازی عملی برابر هند استرالیا A را هدایت می کند و او مشتاق است تا وقت مورد نیاز را در وسط بدست آورد. ESPNCricinfo به نقل از رئیس گفت: “برای ما ، این یک جفت بازی واقعا مهم است ، نه تنها به عنوان یک تیم استرالیایی ، بلکه یک تیم استرالیایی نیز هستیم و ما می خواهیم فشار را به بچه های هند شروع کنیم.”

بوق تجاری

هد بخشی از تیم استرالیا بود که در یک سری آزمایش چهار مسابقه مقابل هند در 19-2018 از دست داد. هند با نتیجه 2-1 میزبانان را شکست داد تا اولین دوره آزمایش “Down Under” را بدست آورد.

“این راهی است که آنها قادر به پشتیبان گیری و حمایت از یکدیگر بودند ، مهم نیست که در حمله ما چگونه است. شما از یک توپ جدید عبور می کنید و شخصی مانند (محمد) شامی می رود و او در طول خود بسیار بی امان است. فقط یک استراحت وجود نداشت ، شما باید در هر گلدان شرکت می کردید. این از کریکت آزمایشی انتظار می رود ، اما این اولین نگاه واقعی من به یک حمله با کیفیت بود. این طلسم های بعدی به اندازه اولین بار قوی هستند ، بنابراین شما باید 100 درصد وقت داشته باشید. ” سر گفت.

“من فکر می کنم از آن زمان بازی من مسیری طولانی را پشت سر گذاشته است. شما به هر کاری که انجام داده اید اعتماد می کنید ، از هر بازی که بازی کرده اید و از هر تیمی که با آن روبرو شده اید تجربه می کنید. داشتن خاطرات از این مجموعه بسیار خوب است ، اما آنها یک حمله باورنکردنی در بولینگ هستند و در تمام مدت به خوبی پشتیبانی می شوند. “

Head 17 تست برای استرالیا انجام داد و به طور متوسط ​​41.96 بود. دست چپ اخیراً در شفیلد شیلد در چهار مسابقه 171 خیر و 151 گل برای استرالیای جنوبی به ثمر رسانده است.

استرالیا “A” توسط تراویس هد هدایت می شود و داوران آزمون جو برنز و تیم پین – بخشی از تیم هستند. تیم بزرگسالان استرالیا توسط پین هدایت می شود و یک شرکت کننده باتجربه مبارزات انتخاباتی به دنبال کسب وقت قبل از یک سری آزمایشات برابر هند با چهار مسابقه است.

بالا رفته

این بازی عملی چهار روزه با دومین T20I بین هند و استرالیا روبرو خواهد شد. تیم تحت هدایت ویرات کولی می تواند برخی از هواداران خود را در یک مسابقه عملی بازی کند و در نتیجه این بازیکنان دومین T20I را از دست می دهند.

این دیدار عملی در Drummoyne Oval ، سیدنی برگزار می شود. بعد از این مسابقه هند نیز قبل از اولین تست مقابل استرالیا ، تمرین توپ مورد نیاز را با توپ صورتی کسب خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله