لیگ برتر هند: SunRisers ، حیدرآباد ، از استراحت در مسابقات کریکت ، در Bio-Secure Bubble لذت ببرید. تماشا کردن

[ad_1]

IPL 2020: SunRisers ، حیدرآباد ، از تبلیغات کریکت استراحت کنید ، در Bio-Secure Bubble سرگرم شوید.  تماشا کردن

IPL 2020: دیوید وارنر و کین ویلیامسون لحظه ای روشن را در طول جلسه به اشتراک گذاشتند© توییتر


پس از غلبه بر پایتخت های دهلی (ناحیه کلمبیا) در مسابقه 47 لیگ برتر هند (IPL) 2020 در استادیوم بین المللی دبی SunRisers Hyderabad (SRH) استراحت شایسته حباب بیولوژیکی خود را انجام داد. خوانندگان کریکت به رهبری دیوید وارنر کمی از تمرینات معمول فاصله گرفتند و بازی های شگفت انگیزی را انجام دادند. SRH با به اشتراک گذاشتن نکات مهم در جلسات عجیب و غریب ، این ویدئو را در توییتر منتشر کرد. این ویدئو نامیده می شود: “در میان اقدامات کریکت ، ما تصمیم گرفتیم در اردوگاه لذت ببریم! #OrangeArmy #KeepRising # IPL2020 #SRH”

بوق تجاری

بازی ها شامل جلساتی مانند هدف گرفتن سکه به فنجان ، متعادل نگه داشتن بیسکویت روی پیشانی و نگه داشتن آن به دهان است. در اردوگاه SRH همه چیز عجیب به نظر می رسد ، از جمله وارنر ، کین ویلیامسون ، راشد خان ، در میان خنده ها.

در حال حاضر در رده ششم جدول IPL 2020 با 12 امتیاز ، SRH باید در هر دو مسابقه باقی مانده برنده شود و همچنین اگر می خواهد به پلی آف راه یابد ، به نتایج دیگری نیز نیاز دارد.

بالا رفته

در پنج مسابقه گذشته SRH دو برد و سه بازی باخت. این خسارات توسط Cheney Super Kings (CSK) ، Kolkata Knight Riders (KKR) ، Kings XI Punabab (KHIP) متحمل شد. این پیروزی ها نصیب روجستان راجستان (R) و پایتخت های دهلی (دی سی) شد.

حیدرآباد در آخرین مسابقه خود برابر DC در 88 دوش به پیروزی رسید ، در حالی که Uridhiman Sakha و David Warner نیم قرن را تسخیر کردند. در دو مسابقه باقی مانده ، تیم SRH در تاریخ 31 اکتبر به مصاف Royal Challengers Bangalore (RCB) و در 3 نوامبر با هند بمبئی (MI) رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]