امتیاز IPL زنده CSK در مقابل KKR IPL 2020 میز کریکت زنده: سواران کلکته در جستجوی پیروزی لازم به Super Kings of Chennai می روند

[ad_1]

CSK در مقابل KKR ، IPL 2020 امتیازات آنلاین: سواران

IPL 2020 ، CSK در برابر KKR: پادشاهان چنای به دنبال انتقام از شوالیه های کلکته هستند.© BCCI / IPL


سوپر کینگ های چنای (CSK) در چهل و نهمین بازی لیگ برتر هند (IPL) 2020 در استادیوم بین المللی کریکت دبی به مصاف Kolkata Knight Riders (KKR) می رود. در حالی که CSK در بازی قبلی یک پیروزی دربی برابر Royal Challengers Bangalore (RCB) ثبت کرد ، KKR توسط Kings XI Punjab (KXIP) شکست خورد. حق رای دادن مستقر در چنای در 5 بازی از مجموع 8 مسابقه در ورزشگاه بین المللی کریکت دبی به پیروزی رسیده است. “کلکته” در دو مسابقه ای که تاکنون در زمین برگزار شده یک پیروزی را به نام خود ثبت کرد. چندین مرحله مهم برای بازیکنان در هر دو طرف وجود دارد. دیپاک چهار برای پر کردن 50 ویکت در IPL به پنج ویکت احتیاج دارد و راوندرا جید فقط ثبت 50 جلب برای CSK است. Rahul Tripathi برای جمع آوری 1000 اجرا IPL به 53 اجرا نیاز دارد. Nitish Rana برای ثبت 1000 اجرا در IPL برای KKR به 87 اجرا نیاز دارد. حق رای در کلکته در آخرین دیدار دو تیم پیروز شد. آیا CSK می تواند انتقام بگیرد؟ (کاربرد)

بوق تجاری

IPL 2020 Match 49 به روز رسانی نتایج فعلی بین Chennai Super Kings و Kolkata Knight Ryder ، از دبی





  • 6:05 عصر (IST)

    برایان لارا معتقد است که تجربه حمایت از جوانان در CSK اوضاع را برعکس کرده است

  • 5:49 PM (IST)

    خوش آمدی

    سلام و خوشامدگویی به پخش مستقیم چهل و نهمین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2020 بین چنی سوپر کینگ و کلکتای نایت سوار. این تساوی در استادیوم بین المللی کریکت دبی برگزار خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]