لیگ برتر هند 2020: رابین اوتاپا در قلعه تاکشی در ویدئویی خنده دار از دیده بان سلطنتی راجستان

[ad_1]

IPL 2020: ویژگی های Robin Utapa در قلعه Takeshi در یک فیلم خنده دار از Royals Rajasthan.  تماشا کردن

IPL 2020: رابین اوتاپا در این فصل از 10 بازی فقط 160 اجرا انجام داده است.© BCCI / IPL


بازدیدهای آنلاین رابین اوتاپا با فیلم هایی از نمایش معروف تلویزیونی “قلعه تاکشی” ویرایش شده است تا تماشای آن در ویدیوی “قلعه تاکشی با حضور رابین اوتاپا” که توسط راجستان Royals در شبکه های اجتماعی منتشر شده ، سرگرم کننده باشد. توپ ها از خفاش اوتاپا خارج شدند و کلیپ توسط گلوله های پلاستیکی بزرگی ویرایش شد که هنگام تلاش برای عبور از تله کابین ، به شرکت کنندگان در نمایشگاه برخورد می کرد. نظرات جاوید ژافری ، بازیگر محبوب که اظهارنظرهای گستاخانه وی قلعه تاکشی را حتی بیشتر لذت بخش کرد ، باعث خنده بیشتر این ویدئو شد.

بوق تجاری

اوتاپا بهترین فصل IPL را در سال 2020 تجربه نکرد و از 160 مسابقه فقط 160 مسابقه را مدیریت کرد. تا حدی ، این ممکن است به دلیل ضرب و شتم او به طور متوسط ​​در چند بازی اول باشد – او یک ضرب و شتم باز است – قبل از اینکه یک افزایش برای باز کردن بازه ها داشته باشد.

شرایط RR در این فصل تفاوت چندانی با اوتاپا نداشت ، زیرا او با 10 امتیاز از 12 مسابقه در رده هفتم جدول امتیازات قرار گرفت.

وضعیت 107 بن استوکس بی عیب و نقص که در روز یکشنبه 195 نفر از “بمبئی” برای 195 سال تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت ، می توانست بدتر باشد.

در روز جمعه RR در بازی اجباری شکل Kings XI Punjab را به خود می گیرد وقتی که سعی می کنند خود را در چهار مکان آخر نگه دارند.

بالا رفته

کار آسان نخواهد بود ، زیرا KXIP پس از پنج برد متوالی وارد بازی می شود.

لگد زدن به اوتاپا در زمین می تواند به آنها کمک کند تا از پس چالش KXIP برآیند.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]