چالش زنان T20: مرگ ماندان تصاویر مربوط به تمرینات با مبتدیان را به اشتراک می گذارد

[ad_1]


Smithy Mandhan ، کاپیتان Trailblazers در تماس آینده زنان T20 ، روز پنجشنبه تصاویری از تمرین تیم خود را منتشر کرد. “Trailblazers” به همراه “Supernova” به سرپرستی Harmanpreet Kaur و “Velocity” به سرپرستی میتالی راج در یک تورنمنت چهار مسابقه از 4 تا 9 نوامبر در شارجه بازی خواهند کرد. ماندانا به عنوان نائب کاپیتان هند در Diepti Sharma زنان ، و همچنین ستاره های هندی Punam Rout ، Rajeshwari Gayekwad و Julan Goswami و همچنین فوتبالیست های خارجی Deondra Dotin ، Salma Khatun ، Sophie Ecclestone و Nattakan Chantam.

بوق تجاری

بازیکنان هندی پنجشنبه گذشته (22 اکتبر) وارد امارات شدند و در هتل های خود در قرنطینه قرار گرفتند.

Trailblazers در 5 نوامبر Velocity و در 7 نوامبر Supernovas بازی می کنند و مسابقات با Supernovas آغاز می شود که در 4 نوامبر میزبان Velocity است.

فینال در تاریخ 9 نوامبر برگزار می شود.

همانطور که سرعت ودا کریشنامورتی معاون میتالی و همچنین Shefali Verma ، Sushi Verma ، Ekta Bisht ، Muncie Joshi ، Shiha Pandey و Devik Wajda است.

آنها همچنین ستاره های خارجی لی کاسپرک ، دانیل ویات ، سان لووس و جهانارا علم را بازی می کنند.

معاون کاپیتان ابرنواختر Gemima Rodriguez است. بازیکنان هند Paon Yadou ، Tanya Bhatia ، Arundhati Redi و Puja Vostrakar هستند و بازیکنان خارجی Ayabonga Haka ، Shaker Selman ، Chamara Atapattu و Shashikala Sirivardene هستند.

بازی های چالش زنان T20 در همان پنجره پلی آف IPL برگزار می شود.

بالا رفته

مرحله مقدماتی 1 در 5 نوامبر در دبی برگزار می شود ، و مرحله نهایی – در 10 نوامبر.

صلاحیت 2 و Eliminator به ترتیب 6 و 8 نوامبر در ابوظبی برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]